۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۴۳۲۴۵۹
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان خبر داد؛

فعالیت تبلیغی بیش از ۳۶۰ مبلغ در شهرستان همدان

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: مبلغان در این ماه با توجه به نیاز مخاطبان خود به تشریح و تبیین مباحث اعتقادی، اخلاقی و فرهنگی پرداخته و متناسب با نیاز آنها سخنرانی می کنند.
حیدری راد

حجت الاسلام جواد حیدری راد رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به فرصت ماه رمضان ابراز داشت: ماه مبارک رمضان ماه توجه به مضامین معنوی و اخلاقی است.

 

وی افزود: تعداد 360 مبلغ و مبلغه در شهرستان همدان، روستاهای بخش مرکزی همدان و قهاوند اعزام شده اند به امر تبلیغی اشتغال دارند که به مساجد و هیات های مذهبی اعزام شده اند.

 

حجت الاسلام جمشیدی خاطرنشان کرد: مبلغان در این ماه با توجه به نیاز مخاطبان خود به تشریح و تبیین مباحث اعتقادی، اخلاقی و فرهنگی پرداخته و متناسب با نیاز آنها سخنرانی می کنند.

 

وی در ادامه یادآور شد: ماه رمضان دارای فضیلتی عظیم است که خداوند این ماه را برتر از هزار ماه توصیف کرده و روزه داری در این ماه را بر انسان فرض کرده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به واقع شدن شب قدر این ماه ابراز داشت: شب قدر شبی است که سرنوشت یک ساله انسان در آن رقم می خورد.

 

وی خاطر نشان کرد: توجه به مشکلات اعتقادی در این ماه و مقابله با شبهات از جمله امور فرهنگی است که در اولویت تبلیغی مبلغان در ماه رمضان جاری قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام حیدری راد با اشاره به فضیلت انفاق در این ماه تصریح کرد: انفاق در این ماه از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است و همه باید تلاش کنند در عرصه استفاده از فرصت های ماه رمضان کوشا باشند.

 

وی در پایان یادآور شد: انس با قرآن در این ماه بسیار سفارش شده است چرا که رمضان بهار قرآن است و انس با قران سبب تعالی و جلای روح انسان است./979/302/ب3

ارسال نظرات