۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۴۳۳۱۹۱

بازید اساتید حوزه علمیه خراسان از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد

جمعی از اساتید حوزه علمیه حوزه خراسان از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد بازدید کردند.
اساتید حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جمعی از اساتید حوزه علمیه خراسان، همزمان با چهارمین شب یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد و شامگاه 29 خرداد در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد حضور یافتند.   

 

در این بازدید تعدادی از اساتید حوزه علمیه خراسان، از جمله آیات سیدجعفر سیدان، اشرفی‌شاهرودی، رجبعلی رضازاده، قاضی‌زاده، معلمی، ایازی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مروارید حضور داشتند که به بازدید از غرفه ها پرداختند.

 

براساس این گزارش، حوزه علمیه خراسان امسال با 60 غرفه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد حضور یافته است که از جمله این غرفه ها می توان به غرفه های فرهیختگان حوزه، حجره طلبگی، گروه های جهادی تبلیغی خراسان، معرفی شهدای روحانی مدافع حرم، غرفه تفسیر سوره نور، مهدی یاوران کوچک، فعالیت های جهادی خواهران طلبه، مدرس طب، مدرس جهاد و تبلیغ، مدرس دین و رسانه، مدرس قرآنی، مدرس تبلیغ دیجیتال، پاسخگویی به سوالات و غیره اشاره کرد. 

 

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد از ۲۶ خردادماه شروع به کار کرده و تا دوم تیرماه از ساعت شش الی ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان به قرآن و عترت است./303/934/ب1

ارسال نظرات