۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۴۳۳۲۲۶
استاد حوزه و دانشگاه:

رویکرد آمریکا در راستای بدعهدی است/ ضرورت مدیریت فضای مجازی

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که آمریکا خود را ثابت کرده و ضرورت دارد توجه لازم را در راستای تلاش های آنان داشته باشیم، گفت: همین امروز جنگ هایی که در کشورهای منطقه صورت می گیرد به مدیریت آمریکا است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع مدیران بخش های دابودشت و دشت سر با بیان این که ایمان ما در معرض تهدید دشمنان قرار دارد، گفت: در فضای مجازی نسبت به ایمان فرزندان تهدیداتی وجود دارد که نیاز است هوشیار باشیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: افزایش سرعت اینترنت باید همراه با مدیریت باشد تا دشمنان ذهن جوانان ما را تخریب نکنند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که دومین توانمندی سیاسی ایران اسلامی درباره پیشرفت های علمی است، گفت: اگر خدایی ناکرده اشتغال نباشد این فرصت ها تبدیل به چالش می شود.

 

وی با اشاره به این که ضرورت دارد از ظرفیت ها و فرصت ها نهایت بهره برداری را داشته باشیم، افزود: دشمنان مخالف پیشرفت و توسعه علم و فناوری ما هستند و تلاش دارند این امر محقق نشود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: تلاش های دشمنان نمی تواند راه به جایی ببرد و شاید دانشمندان هسته ای ما را ترور کردند اما جریان تفکر آنان استمرار دارد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: دشمنان نمی توانند مانع تفکر شده و آن را متوقف کنند که از راهی می خواهند عمل کنند و نیاز است ما هوشیاری و مراقبت لازم را داشته باشیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده افزود: توانمندی های اقتصادی و دفاعی از دیگر ظرفیت های ما است که در این عرصه ها سرمایه های عظیم و گرانقدری داریم که باید به نحو شایسته ای از آن استفاده کنیم.

 

وی اظهار داشت: ظرفیت های دفاعی خوب و ارزشمندی داریم که سبب شده است تا آمریکا در مقابل ما به زانو درآمده و به دنبال التماس باشد که باید مراقب باشیم تا فریب نخوریم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که آمریکا خود را ثابت کرده و ضرورت دارد توجه لازم را در راستای تلاش های آنان داشته باشیم، گفت: همین امروز جنگ هایی که در کشورهای منطقه صورت می گیرد به مدیریت آمریکا است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که نسل جوان جامعه یکی از فرصت های ارزنده و گرانقدری است که باید از آن بهره گیری درستی شود، افزود: سرمایه های عظیمی در همه زمینه ها برای خودمان ایجاد کردیم که می توانیم با این ها آمریکا را کنار بزنیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: در مذاکرات هسته ای ما به تمام مفاد برجام عمل کردیم اما آن ها کاری انجام نداده و اقدام عملی در این راستا صورت نگرفته است.

 

وی با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه پیشرفت و تعالی نظام اسلامی را فراهم می کند، گفت: باید همه ما در راستای تحقق رهنمودهای رهبری انقلاب کوشا باشیم که دستاوردها و برکات ارزشمندی دارد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت خدمت صادقانه و خالصانه مردم تأکید کرد و بیان داشت: مدیران باید از همه فرصت ها در راستای خدمات نیکو و شایسته به مردم استفاده کنند تا زمینه رفع مسائل و مشکلات موجود فراهم شود./1314/202/ب2

ارسال نظرات