۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۴۳۳۳۸۸

ارائه منابع جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

مسؤول غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد ۱۰۰ عنوان کتاب با موضوعات دوست مهربان کبوترها، اعترافات غلامان و امام علی ابن موسی الرضا(ع) برای رده سنی کودک و نوجوان و بزرگسال ارائه می شود.
کتابخوانی رضوی

خانم شیردل، مسؤول غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: ششمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی همزمان با دهه کرامت از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع) برگزار می شود.

 

وی منابع کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد را برنامه‌های جشنواره رضوی دانست و ادامه داد: در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد ۱۰۰ عنوان کتاب با موضوعات دوست مهربان کبوترها، اعترافات غلامان و امام علی ابن موسی الرضا(ع) برای رده سنی کودک و نوجوان و بزرگسال ارایه می شود.

 

شیردل ادامه داد: بر این اساس علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به شریط سنی به صورت انفرادی با انتخاب یکی از کتاب‌ها که در بروشور تبلیغاتی و در غرفه نمایشگاه عرضه شده است، در مسابقه شرکت کنند.

 

 مسؤول غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به اینکه افزون بر شرکت فردی در مسابقه، افراد می‌توانند به صورت خانوادگی نیز در مسابقه شرکت کنند، اظهار کرد: شرکت در این جشنواره برای تمام گروه‌های سنی امکانپذیراست.

 

وی ادامه داد: در بخش کودک، افراد می‌توانند با توجه به متن کتاب «دوست مهربان کبوترها» یکی از قسمت‌هایی که مفهوم آن بیشترین جذابیت را دارد، را در برگه مخصوص به تصویر بکشند و به نزدیک‌ترین کتابخانه تحویل دهند.

 

شیردل شرکت در بخش نوجوان و جوان، بزرگسال را به دو شیوه مکتوب و الکترونیکی دانست و تصریح کرد: افراد در شیوه سنتی می‌توانند پس از مطالعه کتاب، پاسخنامه تکمیلی را به نزدیک‌ترین کتابخانه بدهند و یا پاسخ خود را در سایت www.iranpl.ir/portal.shamstoos.ir درج کنند.

 

مسؤول غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی اظهار کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۰ تیرماه است و برگزاری آئین اختتامیه نیز همزمان با دهه کرامت است.

 

وی درباره جوایز جشنواره ملی کتابخوانی رضوی افزود: 313 جایزه یک میلیون ریالی برای 313 نفر از برگزیدگان بخش فردی، هشت جایزه ویژه برای هشت خانواده که شامل دو خانواده دو نفره، دو خانواده سه نفره، دو خانواده 4 نفره و دو خانواده پنج نفر یا بیشتر است.

 

مسؤول غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ادامه داد: سه جایزه ویژه هم برای خانواده های خراسانی است./303/934/ب1

ارسال نظرات