۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۴۳۳۴۷۰
نماینده خبرگان رهبری:

جریانی خاص در کشور به دنبال تطهیر رژیم پهلوی است

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی از وجود جریانی خطرناک بر مبنای آبرو بخشیدن به رژیم پهلوی از طریق رسانه های غربی و برخی معاندان داخلی خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری

حجت الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان نظام اسلامی ایران در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی اظهار داشت: استکبار جهانی اهداف، آرمان ها و مبانی انقلاب اسلامی را هدف قرار داده است.


وی با تأکید بر این‌که کوچکترین غفلت در این عرصه منجر به وارد آمدن خسارات کلان و شاید جبران ناپذیر به نظام و انقلاب می شود، خاطرنشان کرد: باید با روش های کارشناسی شده، علمی و منطقی به مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان رفت، در این میان نقش روحانیت و حوزه های علمیه بر کسی پوشیده نیست.


حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی از وجود جریانی خطرناک بر مبنای آبرو بخشیدن به رژیم پهلوی از طریق رسانه های غربی و برخی معاندان داخلی خبر داد و افزود: متأسفانه شاهدیم برخی از شخصیت های داخلی نیز در این حرکت همراهی می کنند که رسانه ها وظیفه دارند بر مبنای اسناد موجود تاریخی نسبت به تولید محتوا اقدام کنند.


نماینده خبرگان رهبری از به وجود آمدن چنین فضای رسانه های در خارج و داخل کشور به شدت ابراز تأسف کرد و با اشاره به خسارت ها و آسیب های ناشی از حکومت پهلوی به کشور، گفت: نگاهی به اسلام ستیزی خاندان پهلوی و مقایسه آن با ساده زیستی و اخلاق مداری امام راحل و رهبر انقلاب نشان از تلاش رسانه ای غرب برای تطهیر پهلوی است.


وی با بیان این‌که تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای غرب در ابعاد و موضوعات مختلف ادامه دارد، تصریح کرد: رسانه‌های وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی با بزرگ‌نمایی از مشکلات داخلی کشور و القای ناامیدی در سطوح مختلف به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام هستند، البته سوء استفاده مالی و اختلاس یکی از چالش های امروز نظام جمهوری اسلامی است.


حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با تأکید بر این‌که کوچک ترین فساد اقتصادی برای نظامی که ادعای اسلامی بودن، عدالت و مساوات را دارد به هیچ عنوان قابل قبول نیست، افزود: با وجود تمام مزیت ها و دستاوردهای مختلف اقتصادی، سیاسی، اخلاقی، اجتماعی و دینی جمهوری اسلامی، عده ای از خدا و منطق دور افتاده اند.


نماینده خبرگان رهبری با اشاره به انتشار تصویر فیش‌های حقوقی با مبالغ نجومی در رسانه‌ها گفت: چنین حقوق‌هایی با ماهیت نظام منافات دارد، تفاوت حقوق کارگران با مدیرانی که حقوق های چندصد میلیونی دریافت می کنند، موجب دلسردی مردم خواهد بود./935/302/ب2

 

ارسال نظرات