۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۳۴۱۲۱
امام جمعه شهرستان اصلاندوز:

استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی صدمات جبران ناپذیری به خانواده ها وارد می کند

امام جمعه شهرستان اصلاندوز، یکی از علت های افزایش طلاق در جامعه را استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی دانست و گفت: استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی صدمات جبران ناپذیری به خانواده ها وارد می کند.
امام جمعه شهرستان اصلاندوز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه شهرستان اصلاندوز، پیش از ظهر امروز در دیدار رییس و کارکنان حوزه قضایی اصلاندوز به مناسبت هفته قوه قضاییه، یکی از علت های افزایش طلاق در جامعه را شبکه های مجازی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی صدمات جبران ناپذیری را می تواند به مقدس ترین واحد اجتماعی که همان خانواده است وارد کند و بنیان سلامت جامعه را که بر مبنای سلامت این واحد قرار گرفته است در معرض خطر قرار دهد.

 

وی افزایش طلاق در منطقه را نگران کننده دانست و افزود: لازم است نهادهای فرهنگی و آموزشی بستر سازی فرهنگی در زمینه استفاده از این رسانه ها به عمل آورند تا بتوان کانون خانواده را از تهدیداتی که آن را فرا گرفته است، مصون دارند.

 

امام جمعه شهرستان اصلاندوز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش افزود: یقینا قوه قضاییه امنیت و آسایش را برای جامعه فراهم کرده به طوری که نقش نظارتی بر سایر ارگان دارد.

 

حجت الاسلام اسدزاده عدالت، مبارزه اساسی با فساد، ایجاد امنیت اجتماعی، رعایت موازین انسانی و اسلامی، دوری از افراط و تفریط، اجرای عدالت الهی، جلوگیری از متجاوزان، برخورد قاطعانه با مجرم، تقویت ارتباط مردمی و قانون مداری را از ویژگی های بارز قوه قضاییه دانست.

 

وی از برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در اصلاندوز خبر داد و گفت: این مراسم شب 22 رمضان با حضور خیرین و افراد نیکوکار منطقه در مسجد جامع اصلاندوز برگزار می شود.

 

حمید پور صدقی، رییس دادگاه عمومی اصلاندوز نیز در این دیدار با تبریک ماه مبارک رمضان و فرارسیدن هفته قوه قضاییه و گرامیداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی، اظهار کرد: دستگاه قضایی با تمام توان خود در همه عرصه ها حاضر و نسبت به پیش گیری از وقوع جرم و برخورد شدید با مجرمان تاکنون عملکرد خوبی داشته است.

 

وی با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی و امکانات در دادگاه عمومی بخش اصلاندوز مشکلاتی را بوجود می آورد، افزود: استفاده از نیروهای بومی در این دادگاه ضروری است.

 

پور صدقی با اشاره به عملکرد خوب و بدون حاشیه کارکنان و شوراهای حل اختلاف دادگاه عمومی اصلاندوز از زحمات دست اندرکاران این شوراها تقدیر و تشکر کرد.

 

رییس دادگاه عمومی شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 24 طلاق بوقوع پیوسته است،گفت: بیشترین پرونده ها در این دادگاه اختلافات ملکی، طلاق و ضرب و جرح هستند که فرهنگ سازی در مورد کاهش آن در جامعه ضروری است./937/202/ب3

ارسال نظرات