۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۳۴۱۴۱
تولیت شرعی آستان مقدس حسینی:

رزمندگان عراقی به توصیه‎های آیت الله سیستانی توجه کنند

تولیت شرعی آستان مقدس حسینی خواستار توجه رزمندگان عراق به توصیه و سخنان حضرت آیت الله سیستانی شدند.
حجت الاسلام سید عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی (ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی (ع) روز گذشته در دفتر خود با جمعی از فرماندهان و سربازان گردان العباس (ع) دیدار و گفت‎وگو کرد.

 

وی در این دیدار خواستار التزام و پایبندی مجاهدان و رزمندگان عراقی به توصیه و سخنان حضرت آیت الله سیستانی شد.

 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی با اشاره به آزادسازی منطقه عملیاتی البشیر از سوی گردان العباس (ع) خاطرنشان کرد: اگر تلاش، ثبات و اصرار شما برای آزادسازی البشیر نبود هیچ گاه این منطقه آزاد نمی‎شد.

 

وی همچنین از رزمندگان و مجاهدان عراقی که دو فریضه الهی یعنی جهاد در راه خدا و روزه ماه مبارک رمضان را در این هوای گرم و ساعات طولانی روز با یکدیگر ادا می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

 

حجت الاسلام کربلایی برای شهدا عراقی علو درجات و برای مجروحان شفا عاجل مسالت کرد و افزود: ما هیچ گاه شما رزمندگان قهرمان را از یاد نخواهیم برد و همیشه در نزد حرم مطهر امام حسین (ع) دعاگوی شما هستیم.

 

حجت الاسلام شیخ میثم الزیدی، رییس گردان العباس (ع) در این دیدار گزارشی را از فعالیت‎های این گردان خدمت تولیت شرعی آستان مقدس حسینی (ع) ارائه کرد و خاطرنشان ساخت: اعضای گردان العباس (ع) تابع دستور و سخن حضرت آیت الله سیستانی هستند و اصول اخلاقی و دینی را در جنگ رعایت می‎کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات