۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۴۳۴۱۸۲

نماینده اسلام‎ستیز آمریکا به افطاری مسلمانان دعوت شد

مسلمانان آمریکا یکی از نمایندگان اسلام ستیز کنگره آمریکا را به مراسم افطاری دعوت کردند.
مو بروکس، نماینده اسلام ستیز کنگره آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا، مسلمانان آمریکا مو بروکس، یکی از نمایندگان اسلام ستیز کنگره آمریکا را که مدعی شده بود مسلمانان می خواهند هر کس را که همجنس باز است به قتل برسانند به مراسم افطاری دعوت کردند.

 

شاخه شورای روابط آمریکایی-اسلامی در شهر آلاباما با بیان این که این نماینده کنگره آمریکا باید به دلیل اظهارات خود از مسلمانان عذرخواهی کند از وی خواستند که در مراسم افطار مسلمانان در یک مسجد حضور یافته و از نزدیک با برخی از افرادی که وی با سخنان خود آنان را آزرده بود، دیدار کند.

 

بروکس در تاریخ 16 ماه ژوئن میلادی و پس از حادثه تیراندازی در کلوپ همجنس بازان در ایالت فلوریدا در مصاحبه ای با رادیو آلاباما مدعی شده بود که اگر مسلمانان می توانستند قصد داشتند که تمامی همجنس بازان ایالات متحده را به قتل برسانند. 

 

گفتنی است، در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۶ بر اثر تیراندازی در یک باشگاه شبانه همجنس‌گرایان در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا حداقل ۴۹ نفر کشته و ۵۳ نفر زخمی شدند. پلیس ۳ ساعت پس از تیراندازی موفق به ورود به محل و کشتن فرد مهاجم شد. فرد مسلح عمر میرصدیق متین یک آمریکایی افغان‌تبار معرفی شد.

 

این حمله مرگبارترین تیراندازی دسته جمعی از سوی یک فرد تیرانداز و مرگبارترین حادثه خشونت علیه دگرباشان جنسی در تاریخ ایالات متحده آمریکا و همچنین مرگبارترین حمله تروریستی در ایالات متحده آمریکا از زمان ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ است./990/ب903/د

ارسال نظرات