۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۳۴۴۱۰
امام جمعه شهرستان زاغه:

حقوق مدیران و مسؤولان نیازمند بازنگری است

امام جمعه شهرستان زاغه با تأکید بر ضرورت بازنگری نسبت به حقوق مدیران و مسؤولان گفت: در راستای برقراری عدالت این امر باید با جدیدت و سرعت مورد بررسی و بازنگری صورت گیرد.
فیش حقوقی مسؤولان

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان کرد: تناقض بین حقوق های نجومی با حقوق دیگر کارمندان و مسؤولان و تعطیلی واحدهای تولیدی بسیار آشکار است.

 

وی وجود حقوق های نجومی را عامل سهل انگاری دولت در بررسی و نظارت بر حقوق مسؤولان و مدیران دانست و گفت: دولت از فیش حقوقی کارمندان ساده تا دیگر مدیران و مسؤولان اطلاع دارد و کوتاهی کردن دولت از عوامل گسترش حقوق های نجومی است.

 

امام جمعه شهرستان زاغه با تأکید بر ضرورت نظارت بیشتر بر فیش های حقوقی مسؤولان اظهار داشت: در این راستا مجلس نیز باید وارد کار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: شفاف سازی مالی از سوی مسؤولان و مدیران می تواند امر مؤثری در راستای کاهش بی اعتمادی مردم به مسؤلان باشد.

 

حقوق های نجومی زیبنده نظام اسلامی نیست

 

حجت الاسلام زینی وندیان با اشاره به این که دستگاه قضا وظیفه ای خطیر در جهت برقراری عدالت و برخورد جدی با مفاسد اقتصادی برعهده دارد، عنوان داشت: با برخورد به موقع دستگاه قضا باید شاهد برقراری عدالت در عرصه های گوناگون باشیم.

 

وی با بیان این که حقوق های نجومی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست، افزود: این اقدام برخی مسؤولان موجب ضربه به نظام است و باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

 

مسجد جامع شهرستان زاغه به دلیل نبود بودجه نیمه کاره باقی مانده است

 

امام جمعه شهرستان زاغه در ادامه با بیان این که مسجد جامع این شهرستان نیمه کاره باقی مانده است، اظهار داشت: یک سال و نیم است که با جدیدت تمام در پی تأمین بودجه برای ساخت این مسجد هستیم.

 

وی با اشاره به عیدی های کلان و حقوق های نجومی برخی مسؤولان بیان داشت: نبود بودجه برای ساخت یک مسجد و مشاهده فیش های حقوقی کلان یک مسؤول تناقضی آشکار و از مشکلاتی بزرگ  در جامعه است./9459/302/ب3

فاطمه ملکی
ارسال نظرات