۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۳۴۴۳۹

تشدید هراس رژیم صهیونیستی از کاماندوهای دریایی حماس

سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی همچنان سعی در رصد و شناسایی زرادخانه های نظامی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس دارند.
حماس

به گزارش خبرگزاری رسا، سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی بی وقفه در راستای دستیابی به اطلاعاتی در مورد این زرادخانه ها تلاش می کنند، زیرا آنها نگران هستند که حماس در رویارویی آتی دست به اقداماتی بزند که ارتش اسرائیل را غافلگیر کند.


آنچه که بیش از هر چیز دیگر محافل رسمی و مردمی رژیم صهیونیستی را نگران کرده است، فقط تونل های تهاجمی نیست، تونل هایی که مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام آنها را ایجاد می کنند، بلکه قدرت یگان دریایی قسام است که بی وقفه به تمرین های نظامی خود ادامه می دهد.

 

در همین راستا، یک تحلیلگر نظامی صهیونیستی گفت که اسرائیل برای کشف و تخریب تونل های حماس تلاش های گسترده ای را آغاز کرده است.

 

اساف جبور افزود که برنامه ساخت و تجهیز تونل های عملیاتی و تهاجمی در سرلوحه برنامه های گردان های شهید عزالدین قسام قرار دارد.

 

وی ضمن اشاره به عملیات دریایی زکیم که کاموندوهای دریایی گردان های قسام آن را در جریان جنگ 51 روزه غزه به اجرا درآوردند، افزود: این کاموندوها از طریق سواحل غزه وارد سواحل عسقلان در سرزمین های اشغالی 1948 شدند و ارتش اسرائیل را غافلگیر کردند.

 

وی تاکید کرد که این عملیات همچنان در حافظ مقامات نظامی رژیم صهیونیستی نقش بسته است.    

 

فرمانده یگان دریایی ارتش صهیونیستی چندی پیش در مصاحبه با روزنامه عبری زبان یدیعوت آهارانوت گفت که حماس بی وقفه در راستای تقویت نیروی دریایی خود تلاش می کند.

 

وی در عین حال به صهیونیست هشدار داد و گفت که امکان دارد عملیات زکیم در آینده تکرار شود.

 

وی خاطرنشان ساخت که امکان دارد کاموندوهای قسام این عملیات را در شهرهای عکا و حیفا و الخضیره واقع در سرزمین های اشغالی 1948 تکرار کنند.

 

نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی از بیم نفوذ کاموندوهای دریایی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" به سواحل سرزمین های اشغالی 1948 همواره دوره هایی را برای نیروهای خود برگزار می کند.


روزنامه عبری زبان یدیعوت آهارانوت ضمن اشاره به این مطلب، افزود که این اقدام از بیم تکرار عملیات زکیم صورت می گیرد.


برخی از افسران اسرائیلی اعلام کردند که این دوره های آموزشی از بیم تکرار عملیات زکیم صورت می گیرد.

 

این افسران تصریح کردند که پس از عملیات زکیم ارتش رژیم صهیونیستی به این باور رسید که احتمال تکرار آن وجود دارد، لذا این دوره ها را به صورت هفتگی برگزار می کند./982/ب102/د

ارسال نظرات