۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۴۳۴۵۳۹

آسیب شناسی فضای مجازی در تریبون آزاد نمایشگاه قرآن

مسؤول تریبون آزاد موسسه فرهنگی و رسانه‌ای مخلصین گفت: مردم رییس جمهور را در زمینه مذاکرات هسته‌ای با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نقد می‌کنند.
تربون ازاد

مرتضی رضایی مسؤول تریبون آزاد موسسه فرهنگی و رسانه‌ای مخلصین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه آسیب شناسی فضای مجازی یکی از موضوعات تریبون آزد این موسسه در نمایشگاه قرآن است اظهار داشت: مردم با حضور پشت تریبون آزاد می‌توانند نظرات، پیشنهادات خود را در این مزنیه مطرح کنند و نحوه صحیح استفاده از فضای مجازی را شرح دهند.

وی ادامه داد: این نظرات بصورت گلچین و هدفمند پس از برگزاری نمایشگاه تدوین می‌شود و در فضای مجازی، سایتها و برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود.

رضایی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مسؤولان موضوع دیگر تریبون آزاد نمایشگاه است گفت: مردم در این تریبون آزاد با ذکر نام و جایگاه یک مسؤول به امر به معروف و نهی از منکر وی می‌پردازند، این امر به معروف و نهی از منکر مسؤولان در هر موضوعی اعم از حجاب، غیبت، دروغ و ... بیان می‌شود.

مسؤول تریبون آزاد موسسه فرهنگی و رسانه‌ای مخلصین با اشاه به اینکه تاکنون مخاطب بیشتر امر به معروف همه مردم شخص رییس جمهور بوده است خاطرنشان کرد: مردم ایشان را در زمینه مذاکرات هسته‌ای با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نقد می‌کنند و نفر دوم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است که باتوجه به تذکر مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با شاعران به وی نقدهایی صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: نفر سوم رییس سازمان صدا و سیماست که مردم وی را به طرفداری از دولت متهم می‌کنند./816/303/ب3

ارسال نظرات