۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۳۴۶۶۴
عضو ارشد حزب الله:

مقاومت در نبرد با دشمنان توجهی به مرزهای جغرافیایی ندارد

رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان تأکید کرد که مقاومت اسلامی هیچ توجهی به مرزهای جغرافیایی ندارد و در هر مکان و زمان آماده جنگ را تکفیری ها و صهیونیست هاست.
حجت الاسلام هاشم صفی الدین رییس سیاسی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النشره، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز در حسینیه منطقه برعشیت برگزار شد، توطئه علیه مقاومت را سنگین توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه درگیر جنگ نظامی هستیم، انتقام سخت و سنگینی از آنان خواهیم گرفت. دشمنان با اختصاص بودجه هنگفت و استفاده از سلاح های پیشرفته و اعزام نیروهای کینه توز و همچنین هجمه رسانه ای و سیاسی درصدد تضعیف و عقب نشینی مقاومت اسلامی هستند.

 

وی بر افزایش عزم و اراده مقاومت تأکید کرد و افزود: جمع زیادی از مجاهدان قهرمان حزب الله آماده جنگ در هر مکانی علیه تکفیری ها هستند و این نشان دهنده بی فایده بودن حملات رسانه ای علیه مقاومت است.

 

حجت الاسلام صفی الدین تصریح کرد: دشمنان به صورت روزانه در حال هجمه برای انتقام از شهدا و دستاوردها و خط مقاومت هستند و بارها این مساله را تکرار کرده و ما نیز عکس العمل نشان داده ایم، جهانیان امروزه می بینند که ما به کجا رسیده و آنها به کجا رسیدند. هم اکنون نیز به آنها می گوییم که خودتان را خسته نکنید و مقاومت بیشتر از گذشته به قدرت دست یافته است.

 

عضو ارشد حزب الله با اشاره به خستگی ناپذیری مقاومت اسلامی اظهار داشت: مقاومت نه تنها خسته نشده بلکه آمادگی آن برای نبرد و حماسه آفرینی و تقدیم شهدا و پیروزی را در هر لحظه و مکانی دارد. چنین قدرتی هیچگاه تحت تأثیر کینه توزی و هجمه رسانه ای قرار نمی گیرد و کوتاه مردانی که خود را به شیطان و آمریکا و عربستان فروختند در موضع ضعف قرار دارند.

 

وی بزرگ جلوه دادن قدرت دشمنان را تاکتیک رسانه ای خواند و ادامه داد: مقاومت را نه اسرائیل و نه آمریکا و نه هجمه توانایی شکست نیست و اگر کمان می کنند با تحریم مالی و رسانه ای و اقتصادی می توانند مقاومت را از پای درآورند سخت در اشتباه هستند.

 

این روحانی لبنانی بر عدم توجه مقاومت به مرز جغرافیایی تأکید کرد و گفت: ما به حجم جنگ کار داشته و هیچ توجهی به دوری و نزدیکی آن نداریم و این از نقاط قوت مقاومت به شمار می آید. پیروزی ما بر رژیم صهیونیستی و تکفیری ها نه تنها لبنان بلکه سوریه و عراق و یمن و همه امت اسلامی و عربی را نجات خواهد داد./980/ب902/د

مترجم: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات