۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۳۴۸۸۰
امام جمعه ویس:

حمایت از مظلومان جهان وظیفه مسلمانان است

حجت الاسلام آفرین با بیان این که باید مسلمانان جهان به فکر همه کشورهای اسلامی باشند، گفت: غفلت نکردن از دیگر کشورهای اسلامی موضوع مهم‌‌تری است که باید در روز قدس به آن پرداخته شود.
روز قدس

حجت الاسلام محمد علی آفرین، امام جمعه شهر ویس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تأکید بر بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر این که روز قدس مخصوص به جهان اسلام بوده و اختصاص به فلسطین ندارد، ابراز داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام، افزون بر فلسطین کشورهای دیگر را در معرض تهدید قرار داده اند.

 

حجت الاسلام آفرین با بیان این که باید مسلمانان جهان به فکر همه کشورهای اسلامی باشند، گفت: غفلت نکردن از دیگر کشورهای اسلامی موضوع مهم‌تری است که باید در روز قدس به آن پرداخته شود.

 

وی با اشاره به فشار کشورهای مستکبر به مردم دیگر کشورهای اسلامی، همچون پاکستان، افغانستان، یمن و بحرین تأکید کرد: مردم شریف ایران، با توجه خاص به بیانات امام خمینی(ره)، نه تنها فلسطین را تنها نخواهند گذاشت؛ بلکه در این روز دیگر کشورهای اسلامی را که مظلوم واقع شده اند را نیز فراموش نخواهند کرد.

 

امام جمعه ویس با تأکید بر حضور همگانی مردم کشور در راهپیمایی روز قدس، عنوان کرد: پشتیبانی همگانی از مردم مظلوم عراق، سوریه و بحرین، نباید فراموش شود./303/9466/ب1

ارسال نظرات