۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۴۳۴۹۱۰
در حاشیه نمایشگاه قرآن صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب‌های «آموزش جامع سوره صف» و «تدبر در سوره صف»

رونمایی از دو اثر «آموزش جامع سوره صف» و «تدبر در سوره صف» در غرفه ستاد اجرایی آزمون‌های سراسری قرآن و عترت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.
وکیل چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از کتاب "آموزش جامع سوره صف" و "تدبر در سوره صف" با حضور حجت الاسلام حشمتی، اصغر امیرنیا مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت و ایرجی قائم مقام نمایشگاه قرآنی در غرفه ستاد اجرایی آزمون‌های سراسری قرآن و عترت برگزار شد.

 

در این مراسم مسعود وکیل نویسنده کتاب آموزش جامع در سوره صف با اشاره به اینکه ما در این اثر چهار موضوع را دنبال می‌کنیم اظهار داشت: ابتدا فرد به قرائت قرآن می‌پردازد، در مرحله بعد به سراغ معنای آن می‌رود، در مرحله سوم مخاطب به سراغ گام‌های اولیه تدبر در آیات می‌رود و در پایان نیز مفهوم آن را پیگیری می‌کنند.

 

وی ادامه داد: ما در اصل چهار اصل قرائت، معنا، تدبر و مفهوم آیات را در این اثر بررسی می‌کنیم، در همین راستا به دنبال فرمایشات رهبری در زمینه فهم قرآن این اثر مورد پسند موسسات دولتی و غیر دولتی نیز قرار گرفته است.

 

وکیل در پایان گفت: در این اثر ابتدا مخاطب از قرائت آیات تا تدبر و فهم آن پیش می‌رود، روش کتاب به گونه‌ای است که وقتی آیه‌ای را می‌خوانی به حفظ مقدماتی آن دست پیدا می‌کنی و بدین ترتیب آماتور ترین افراد نیز می‌توانند از این روش به فهم قرآن بپردازند./203/816/ب1

ارسال نظرات