۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۴۳۴۹۶۱

حماس خواستار اعتکاف در مسجد الاقصی و مقابله با تجاوزات صهیونیست ها شد

در پی تجاوز مکرر شهرک نشینان صهیونست به مسجد الاقصی، سازمان حماس خواستار مقابله فلسطینیان با این حملات شد.
مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی "حماس"، خواستار حضور گسترده تمامی اقشار ملت فلسطین در مسجد مبارک الاقصی و مقابله قاطعانه با تجاوزات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به این مسجد و حملات آنها به نمازگزاران فلسطینی شد و بر لزوم تحصن فلسطینیان در داخل مسجد الاقصی طی دهه سوم ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

 

حسام بدران در بیانیه ای مطبوعاتی، خاطر نشان کرد که اقدام روز دوشنبه شهرک نشینان صهیونیست در تجاوز به مسجد الاقصی که در روزهای دیگر ماه مبارک رمضان هم تکرار شده بود، تحریک شدید احساسات مسلمانان و آزمون صبر واقعی ملت فلسطین در برابر تجاوزات بی وقفه علیه مسجد الاقصی است.

 

این رهبر جنبش حماس تصریح کرد انتفاضه ای که به خاطر مسجد الاقصی و آزادگان حاضر در داخل آن به راه افتاده بود، همچنان ادامه دارد و تا تحقق اهدافش ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: تداوم تجاوزات علیه مسجد الاقصی انگیزه ای واقعی برای جوانان فلسطینی برای دفاع و فداکاری در راه آن تا آزاد سازی کامل از لوث وجود اشغالگران خواهد بود.

 

بدران به نمازگزاران فلسطینی حاضر در مسجد الاقصی که با تعرض  شهرک نشینان تندروی صهیونیست به این مسجد مقابله کردند، درود فرستاد و از رشادت ها و فداکاری های آنها در برابر اشغالگران صهیونیست و نظامیان جنایتکار آن که باعث زخمی شدن تعدادی از آنها در جریان این درگیری ها شد، تمجید کرد.

 

گفتنی است که صبح روز دوشنبه گروهی از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیست وارد مسجد الاقصی شدند که این مساله اعتراض نمازگزاران فلسطینی را به دنبال داشت و باعث درگیری میان طرفین و زخمی شدن دست کم 35 نفر از نمازگزاران فلسطینی شد./847/ب102/د

ارسال نظرات