۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۳۵۰۱۹
مدیر مدرسه صادقیه خرم آباد:

حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخی محکم به توطئه های استکبار جهانی است

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد حضور در راهپیمایی روز قدس را پاسخی محکم توطئه های استکبار جهانی خواند و گفت: حضور در راهپیمایی این روز نشان از اهمیت آن دارد.
روز قدس

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل، گفت: حضور در راهپیمایی این روز نمادی از حمایت معنوی مسلمانان نسبت مردم فلسطین است.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: این حضور نزد مسلمانان جهان از حساسیت بالایی برخوردار و از امور اساسی جهان اسلام است.

 

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با بیان این که حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخی محکم به توطئه های استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: مردم هر سال با حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و حامیان رژیم صهیونیستی می زنند.

 

وی با تأکید بر این که موضوع قدس نباید تحت الشعاع قرار گیرد، افزود: حضور مردم در راهپیمای آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اهمیت قدس  و حمایت از فلسطین را به جهانیان ثابت می کند.

 

حجت الاسلام شمسی فر دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و ایستادگی آنان در برابر استکبار را از دیگر آثار شرکت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس بیان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب به وجود آمدن فشار روانی و منطقه ای علیه رژیم صهیونیستی در زمینه کاهش تجاوز نسبت به فلسطین می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با بیان این که اهمیت روز جهانی قدس به حضور گسترده مردم در راهپیمایی است، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی این روز مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی، آل سعود و دشمنان اسلام است.

 

وی یادآور شد: ملت مسلمان ایران اسلامی هر ساله با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس به جهانیان ثابت می کنند همواره در راه دفاع از مردم فلسطین و آرمان های امام خمینی(ره) استوار ایستاده اند./9459/302/ب2

ارسال نظرات