۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۳۵۰۹۸
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

آرمان قدس شریف تا اضمحلال صهیونیسم زنده است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با تأکید بر بزرگداشت روز جهانی قدس، گفت: آرمان قدس شریف تا اضمحلال صهیونیسم زنده است.
روز قدس

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که در آستانه روز جهانی قدس ترتیب یافت، اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور عموم مردم مؤمن و روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس میثاقی دوباره با آرمان آزادی قدس شریف است.


وی خاطرنشان کرد: مردم فهیم و روزه دار ایران اسلامی و مسلمانان جهان در شرایطی برای راهپیمایی روز جهانی قدس، روز نمایش وحدت و اتحاد و انسجام امت بزرگ اسلامی برای اجرای فرمان حضرت امام خمینی(ره) آماده می شوند که مردم جهان شاهد توطئه های پیچیده استکبار جهانی و اسرائیل غاصب در منطقه است.


حجت الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: غرب با تحریک و حمایت همه جانبه از جنگ افروزی های رژیم های مرتجع و گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه به دنبال انحراف افکار عمومی جهان به ویژه مسلمانان، از آزادی اولین قبله مسلمین و مهم ترین مسأله جهان اسلام یعنی آرمان قدس شریف است.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: از سوی دیگر این روز‌ها جهانیان شاهد اقدام وقیحانه و خارج از عرف دیپلماتیک رژیم آل خلیفه در سلب تابعیت و حبس علمای شیعه بحرین به ویژه آیت الله شیخ عیسی قاسم و شیخ سلمان هستند، چنین وقایعی بر اهمیت راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان در سال جاری افزوده است.


وی حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را حمایت از مردم مظلوم و بی گناه اعم از ‌آوارگان و زندانیان دربند و بی پناه  فلسطین دانست و گفت: به یقین ملت ایران‌ با لبیک به رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله خامنه ای علیه ظلم، خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی، فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر خواهند داد.


حجت الاسلام تقی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز از ساعت 10:30 قبل از ظهر روز جمعه هفته جاری مصادف با 25 رمضان از مساجد و محلات با طی مسیرهای پیوستی به طرف مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد، گفت: مسیرهای نه‌گانه از سراسر مناطق تبریز به سمت مصلی پیش‌بینی شده است.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از اختصاص 120 دستگاه اتوبوس برای تسهیل آمد و شد شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر تبریز خبر داد و اظهار داشت: اتوبوس های مورد نیاز مساجد و ارگان های معرفی شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از طریق واحد گشت این شرکت تأمین و تا پایان مراسم در اختیار نهادهای درخواست کننده قرار می گیرد.


وی با اشاره به اجرای طرح محدوده ترافیکی همزمان با روز جهانی قدس، افزود: خدمات رسانی اتوبوس های سامانه تندرو در فاصله میدان شهید بهشتی تا میدان قونقا و بالعکس در این روز متوقف و این اتوبوس ها در دو مسیر میدان بسیج تا میدان شهید بهشتی و از میدان راه آهن تا میدان قونقا خدمات خود را ارائه خواهند داد./935/302/ب2

ارسال نظرات