۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۳۵۲۰۶
مدیردفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه:

رسانه بستر مناسبی برای تبلیغ آموزه های دینی در اختیار طلاب قرار داده است

عارفخانی با اشاره به اینکه رسانه ملی بستر بسیار مناسبی را برای فراگیری آموزش های لازم در حوزه سواد رسانه ای و رسانه شناسی در اختیار طلاب حوزه علمیه خراسان قرار داده است، گفت: امروزه رسانه ها بستر مناسبی را در اختیار طلاب جوان برای تبلیغ آموزه های دینی قرار داده اند.
نشست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نشست ارتقای همکاری های حوزه علمیه خراسان با دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه امروز در اتاق جلسات مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار شد.


مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در این نشست با قدردانی از همکاری صمیمانه مدیران سابق پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با رسانه ملی، ابراز امیداوری کرد این همکاری ها همچنان با قوت ادامه و ارتقا یابد.


احمد عارفخانی با اشاره به اینکه رسانه ملی بستر بسیار مناسبی را برای فراگیری آموزش های لازم در حوزه سواد رسانه ای و رسانه شناسی در اختیار طلاب حوزه علمیه خراسان قرار داده است، افزود: امروزه رسانه ها بستر مناسبی را در اختیار طلاب جوان برای تبلیغ آموزه های دینی قرار داده اند.


وی تصریح کرد: طلاب حوزه علمیه می توانند با حضور در دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه و ثبت نام در کلاس های آموزشی این دفتر از دوره های عمومی تا تخصصی حوزه رسانه بهره ببرند و سطح معلومات خود را در حوزه رسانه ها ارتقا دهند.


طلاب جوان در عرصه تبلیغ دینی باید با ابزارهای جدید رسانه آشنا شوند


در ادامه این جلسه حجت الاسلام علی اکبر جلائیان معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان نیز با استقبال از ادامه همکاری های طرفین اظهار داشت: طلاب جوان برای موفقیت در عرصه تبلیغ دینی باید با ابزارهای جدید رسانه آشنا شوند تا بتوانند از فرصت به دست آمده در راستای تبلیغ فرهنگ ناب اسلامی استفاده ببرند.


حجت الاسلام جلائیان با اشاره به اینکه طلاب جوان می توانند در سطوح مختلف از آموزش های حوزه رسانه ورسانه شناسی بهره ببرند، افزود: تلاش می شود تا بستر لازم برای آشنایی طلاب با مباحث رسانه ای هر چه بیشتر فراهم شود.


وی در ادامه بر ارتقای همکاری های طرفین تاکید کرد و خواستار عملیاتی شدن موارد موافقت شده از طریق امضای تفاهم نامه شد./202/859/ب1

ارسال نظرات