۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۴۳۵۴۳۴
امام جمعه بروجرد:

حضور در راهپیمایی روز قدس خیانت برخی سران کشورهای عربی را آشکار می کند

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که برخی کشورهای عربی اسلامی به صورت آشکارا دم از ارتباط با صهیونیست‌ها می زنند، گفت: این مسأله اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس را بیشتر کرده و این حضور خیانت برخی سران کشورهای عربی به مسلمانان را آشکار می کند.
قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان مسأله فلسطین و بیت‌المقدس را از موضوعات مهم جهان اسلام و نظام مقدس اسلامی بیان کرد و گفت: روز جهانی قدس یادگار ماندگار امام راحل(ره) است.

 

وی با اشاره به این که فلسطین اشغالی بیش از 60 سال است که در اشغال غاصبان صهیونیستی قرار دارد، افزود: مسأله فلسطین از زمان شکل‌گیری نهضت دینی امام خمینی(ره) مورد توجه ایشان و مردم مسلمان ایران قرار گرفت.

 

نام گذاری روز قدس از سوی امام خمینی مانع از فراموش شدن نام فلسطین شد  

امام جمعه بروجرد با اشاره به تلاش آمریکا و اسراییل برای به فراموشی سپرده شدن موضوع فلسطین، خاطرنشان کرد: نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس با دوراندیشی امام راحل(ره)، تلاش آمریکا برای حذف نام فلسطین را با شکست مواجه کرد.

 

وی با اشاره به حضور مردم مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان کرد: در این روز نه‌ تنها مسلمانان جهان اسلام بلکه آزادگان با هر دین و مسلکی فریاد احقاق حقوق مردم فلسطین را سر می‌دهند.

 

حجت الاسلام ترابی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را امری مهم در راستای جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن نام فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: آشکار شدن ارتباط  برخی کشورهای عربی اسلامی با صهیونیست‌ها اهمیت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را بیشتر می کند.

 

وی یادآور شد: ملل مسلمان هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود از مظلومان فلسطین را اعلام کرده و اجازه نمی‌دهند مسأله فلسطین با هر ترفندی به فراموشی سپرده شود.

 

امام جمعه بروجرد با دعوت از عموم مردم مسلمان و آزادی خواه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان داشت: این حضور افزون بر محکوم کردن ائتلاف نامبارک آمریکا، آل‌صعود و دیگر کشورهای عربی، خیانت برخی سران کشورهای عربی به مسلمانان را آشکار می کند./9459/303/ب2

ارسال نظرات