۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۴۳۵۴۶۷
امام جمعه شهرستان قصر شیرین:

آمریکا و اسرائیل نماد تروریست جهانی هستند

امام جمعه شهرستان قصر شیرین با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی باید در مقابل کفار ایستادگی کنند، گفت: آمریکا و اسرائیل نماد تروریست جهانی هستند و به عنوان پرورش دهنده تروریست باید محکوم شوند.
حجت الاسلام علی ملکی

حجت الاسلام علی ملکی، امام جمعه شهرستان قصر شیرین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: شرکت در راهپیمایی روز قدس یکی از کارهای الهی است که آثار مثبت و سازنده بسیاری برای ملت های مسلمان به همراه دارد.

 

امام جمعه شهرستان قصر شیرین تصریح کرد: اسرائیل برای تسلط بر تمام کشورهای اسلامی از نیل تا فرات برنامه دارد اما امام خمینی (ره) با دوراندیشی و بصیرت مانع تحقق این اندیشه رژیم صهیونیستی شد.

 

 وی بیان داشت: روز قدس به معنای ابراز همدردی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و حضور گسترده مردم در این روز نیرویی دو چندان برای مقاومت در برابر ظلم مستکبران به مردم فلسطین منتقل می کند.

 

حجت الاسلام ملکی خاطرنشان کرد: ملت بصیر ایران همواره بیدار هستند، رهبر معظم انقلاب نیز به عنوان خلف صالح امام خمینی (ره) با تدابیر خویش کمک های فراوانی در عرصه های بین المللی به مردم فلسطین داشته است.

 

امام جمعه شهرستان قصر شیرین تأکید کرد: مردم فلسطین به برکت انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر معظم انقلاب به موقعیت مناسبی دست یافته و در مقابل مستکبران ایستادگی می کنند.

 

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یک واجب شرعی، عقلی و دینی است و عقل حکم می کند که سد راه مستکبران و به خصوص رژیم صهیونیستی شد.

 

حجت الاسلام ملکی یادآور شد: آمریکا و اسرائیل نماد تروریست جهانی و پرورش دهنده تروریست ها هستند که باید محکوم شوند، مسلمانان باید مطابق احکام الهی در برابر کفار ایستادگی کنند.

 

امام جمعه شهرستان قصر شیرین عنوان داشت: پیش بینی که از سوی رهبر معظم انقلاب صورت گرفت پایه های رژیم صهیونیستی را لرزاند و از طرفی به مردم مظلوم فلسطین یادآوری کرد که دست از هدف والای خود بر ندارند و بر اعتقادات خویش استوار باشند.

 

وی در پایان گفت: دنیا به این نتیجه رسیده که اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود و امید است به زودی شاهد نابودی اسرائیل باشیم و رهبر معظم انقلاب پرچم نظام اسلامی را به دست حضرت حجت (عج) برساند./857/302/ب2

ارسال نظرات