۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۴۳۵۵۹۱
معاون تبلیغات و ارتباطات آستان احمدی و محمدی:

۱۰ هزار خادم افتخاري به زائران حضرت شاهچراغ خدمت مي كنند

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان احمدی و محمدی(ع) گفت: حرم مطهر شاه‌چراغ دارای 10 هزار خادم افتخاری است كه در بخش هاي مختلف در راستاي خدمت رساني به زائران مشغول انجام وظيفه هستند.
 احیای شب 23 ماه مبارک رمضان در حرم مطهر شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری رسا از فارس، حجت‌الاسلام احمد سلامی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی دهه کرامت استان فارس گفت: در دهه کرامت بسته‌های تبرک به زائران حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) اهدا می‌شود.

 

وی همچنین خواستار تأسیس یک ایستگاه رادیویی با عنوان رادیو کرامت از سوی صداوسیمای مرکز فارس شد و افزود: راه‌اندازی رادیو کرامت موجب آشنایی بیشتر مردم و زائران با حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) خواهد شد.

 

سلامی با استقبال از پیشنهاد نماینده کمیته امداد فارس، گفت: تولیت و خدام آستان‌های احمدی و محمدی در دهه کرامت سرکشی به افراد مستمند و زیرپوشش کمیته امداد را در برنامه قرار خواهند داد.

 

وی همچنین با ارائه برنامه‌های پیشنهادی شورای هماهنگی دهه کرامت استان فارس تصریح کرد: مواردی مانند برگزاری پیاده‌روی بزرگ بانوان، استقبال از کاروان‌های پیاده مردمی، نمایشگاه، اردوهای مختلف، بیعت دسته‌جمعی با حضرت شاه‌چراغ (ع)، جشن‌های ویژه در شهرستان‌ها و مناطق موقوفه آستان احمدی و محمدی، مسابقه‌های ورزشی، نمایش آثار منتخب ادبی و هنری، شب‌شعر، محفل قاریان بین‌المللی، اجرای تئاتر و تعزیه روزانه از زندگی روزانه احمد بن موسی (ع)، مسابقات مردمی عکس یادگاری و دل‌نوشته‌ها، نقاشی دیواری، گل‌باران هوایی حرم، جشن در یکی از بوستان‌های شیراز، ایستگاه صلواتی، ویزیت رایگان بانوان در حرم شاه‌چراغ در فهرست کارهایی است که قرار است از 14 تا 24 مردادماه امسال در شیراز به اجرا درآید.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان احمدی و محمدی (ع) خاطرنشان کرد: برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع)، احمد بن موسی (ع) و حضرت معصومه (س) در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) در زمره برنامه‌های روزهای دهه کرامت در شیراز است./101/919/ب1

ارسال نظرات