۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۵
کد خبر: ۴۳۵۶۲۸
آیت‌الله مهمان‌نواز:

اتحاد داخلی خنثی‌کننده توطئه دشمنان علیه نظام است

نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان تمام توان خود را برای تضعیف اسلام و نظام دینی به کار گرفته‌اند، گفت: با وجود این تلاش‌ها، اتحاد و انسجام داخلی تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی می‌کند.
آیت الله مهمان نواز- دیدار با استاندار جدید خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، پنج‌شنبه‌شب در دیدار محمدرضا صالحی، استاندار جدید خراسان شمالی، اظهار امیدواری کرد که حضور و فعالیت استاندار جدید برای خراسان شمالی و مردم این استان موجب برکت باشد.

 

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی استان محل خدمت چندان مهم نیست زیرا فعالیت در همه استان‌ها، خدمت به ملت مسلمان و نظام دینی است، اضافه کرد: اسلام مرز نمی‌شناسد و در نظام اسلامی نیز شمال و جنوب و شرق و غرب کشور با یکدیگر تفاوتی ندارند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر اینکه می‌بایست هدف اصلی و اصولی همه ما تقویت اسلام باشد، خاطرنشان کرد: خداوند در آیه 19 سوره آل عمران فرموده: «إِنَّ الدِّینَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلام» و تأکید کرده که اسلام تنها دین حق است.

 

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بر این اساس مردم هم همین انتظار را دارند که در یک دیار اسلامی، عزت اسلام مطرح باشد و همه برای تقویت این دین الهی تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه در این زمینه رهبر معظم انقلاب با رهنمودها و فرمایشات خود حجت را بر همه مردم و مسؤولان تمام کرده‌اند، اظهار کرد: امروز مسأله‌ای نیست که امام خامنه‌ای به عنوان یک رهبر آن را مطرح نکرده و در مورد آن راهنمایی نکرده باشند ازاین‌رو حجت هم بر مردم و هم بر مسؤولان تمام است.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز ادامه داد: تمام فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها واقعیت، حقیقت، دلسوزی و راهنمایی برای همه بوده و رهنمودهای ایشان در بزنگاه‌های تاریخی به مدد ملت و نظام ایران آمده است.

 

وی با اشاره به توصیه‌های مکرر رهبری مبنی بر لزوم کمک به مسؤولان نظام و خدمت‌گزاران، افزود: رهبری بارها تأکید کرده‌اند که هیچ دولتی به تنهایی نمی‌تواند همه کارها را انجام دهد ازاین‌رو باید به دولت‌ها کمک کرد.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه امیدواریم هیچ‌گاه مسأله نگران‌کننده‌ای در این کشور و نظام به وجود نیاید، تصریح کرد: امروز باید همه مردم و مسؤولان هوشیار بوده و بدانند که هیچ دلیلی برای تفرقه در بین آن‌ها نیست.

 

وی با تأکید بر لزوم تقویت وحدت، انسجام، همدلی و هم‌فکری در جامعه، اظهار کرد: درحالی‌که دشمنان ما با تمام قوا تصمیم خود را برای تضعیف اسلام گرفته‌اند، از این طرف هم ما باید برای تقویت اسلام و نظام اسلامی تصمیم قاطع بگیریم.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز گفت: با وجود تلاش‌های دشمنان برای تضعیف اسلام و نظام اسلامی ایران، اتحاد و انسجام داخلی تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های آن‌ها علیه نظام اسلامی را خنثی می‌کند.

 

محمدرضا صالحی، استاندار جدید خراسان شمالی نیز در این دیدار از عزم خود برای رایزنی با آستان قدس رضوی به منظور بهره‌مندی از عنایات مادی و معنوی این نهاد مذهبی خبر داد./202/9314/ب1

ارسال نظرات