۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۳۵۷۷۳
امام جمعه بابل:

رژیم صهیونیستی علت نا آرامی های منطقه است

امام جمعه بابل با اشاره به این مطلب که تمام بیچارگی های منطقه از غده سرطانی صهیونیستی است، گفت: امروز جریان تکفیری و رژیم صهیونیستی در کنار هم در مقابل جریان بیداری اسلامی ایستاده اند.
امام جمعه بابل

حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس بابل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، روز جهانی قدس را یادگار امام راحل در جهان اسلام بیان و خاطرنشان کرد: روز قدس نماد بزرگ اتحاد جهان اسلام و ایستادگی در مقابل استکبار فرزند نامشروع آن در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی است.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی غده سرطانی است که تنها با ایستادگی و وحدت جهان اسلام ریشه شکن خواهد شد.

 

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیاء و الزهرا بابل با اذعان به این مطلب که شمارش معکوس نابودی رژیم اشغالگر قدس به صدا در آمده است، تصریح کرد: جریانات تکفیری در منطقه برای جلوگیری از روند نابودی از رژیم صهیونیستی و افزایش دامنه بیداری اسلامی بوجود آمده است تا تمام توجه ها از سوی مساله قدس و فلسطین برداشته شود.

 

وی ادامه داد: علی رغم توطئه های دشمنان جهان اسلام و نظام صهیونیست بین الملل موضوع قدس و فلسطین، مسأله نخست جهان اسلام به شمار می رود.

 

حجت الاسلام روحانی مهم ترین درس روز قدس را ایجاد انگیزه برای مقاومت در بین ملت های فلسطین و لبنان عنوان کرد و اظهار داشت: مقاومت فسلطین و لبنان علی رغم بهره مندی رژیم اشغالگر قدس از پیشرفته ترین امکانات نظامی و حمایت های همه جانبه قدرتهای استکباری با دست خالی طعم شکست را به رژیم اشغالگر و غده سرطانی صهیونیستی چشاندند.

 

وی آرامش منطقه را در گرو نابودی رژیم صهیونیستی بیان کرد و افزود: رژیم صهیونیستی سراژدهای استکبار در منطقه باید قطع شود تا کشورهای اسلامی منطقه روی آسایش را ببینند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با اشاره به خیانت های مکرر سران برخی از کشورهای اسلامی در منطقه، خاطرنشان کرد: باید حساب ملت های منطقه را از سران خائن آن جدا کرد زیرا با عادی سازی روابط میان برخی دولتها با رژیم صهیونیستی این رژیم همچنان منفور در میان ملتهای مسلمان است.

 

وی با بیان این مطلب که روز قدس روز ترویج فرهنگ مقاومت است، تاکید کرد: نظام اسلامی همچنان به عنوان مرکز مقاومت اسلامی است و آرمان های قدس مورد تاکید مردم و مسؤولان محسوب می شود.

 

حجت الاسلام روحانی با محکوم کردن عادی سازی روابط میان ترکیه و رژیم اشغالگر قدس، افزود: هیچ اقدامی نمی تواند بیداری اسلامی و شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی را متوقف کند و هر روز نقاب جدیدی از چهره برخی دولتهای خائن منطقه در میان ملتهای خودشان برداشته می شود.

 

وی با تاکید بر وحدت جهان اسلام بر مقابله با رژیم اشغالگر قدس، گفت: امروز فلسطین به زندان رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و مردم فلسطین هر روز با کشتار وحشیانه این رژیم ددمنش مواجه هستند.

 

امام جمعه بابل با اشاره به این مطلب که تمام بیچارگی های منطقه از غده سرطانی رژیم صهیونیستی است، تصرح کرد: درمان تروریست های تکفیری و حمایت های زیاد این رژیم از عناصر تروریست در سوریه و لبنان نشان دهنده پیوند این دو جریان با یکدیگر است و باید ملتهای اسلامی در این زمینه هوشیار باشند./1313/302/ب3

ارسال نظرات