۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۴۳۵۷۹۴
آیت‌الله علم الهدی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس:

روز قدس مبارزه با اسراییل را به برنامه قطعی مسلمانان تبدیل کرده است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ضمن حضور در راهپیمایی روز قدس، به خبرنگاران گفت: ما بعد از 37 سال اجرای روز قدس، خوشبختانه امروز مبارزه با اسراییل را به صورت یک برنامه قطعی اسلامی در ملت مسلمان ایجاد کرده‌ایم.
آیت الله علم الهدی در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در حاشیه حضور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، به خبرنگاران گفت: امروز الحمدلله پس از 37 سال یک جبهه مقاومت قوی در منطقه داریم که هر کس در این کشور، نیروی ایمانی و مسلمان باورمند و معتقد است، در این جبهه در حال جنگ است.

 

وی با بیان این‌که مسلمانان حقیقی در جبهه‌های گوناگون، از سوریه و عراق گرفته تا فلسطین، به ستیز با رژیم اشغال‌گر قدس مشغول هستند، خاطرنشان کرد: ما بعد از 37 سال اجرای روز قدس، خوشبختانه امروز مبارزه با اسراییل را به صورت یک برنامه قطعی اسلامی در ملت مسلمان ایجاد کرده‌ایم.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری، رییس کل دادگستری خراسان رضوی نیز که در این راهپیمایی باشکوه حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس همواره با همدلی مسلمانان همراه بوده تا این پیام به تمام صهیونیست‌ها برسد و بدانند که مسلمانان در نهایت قدس را آزاد کرده و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اسراییل را نابود خواهند کرد./820/303/ب2

ارسال نظرات