۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۳۵۸۱۳

گرامیداشت روز قدس در ضیافت افطاری سفارت ایران در آنکارا

همزمان با گرامیداشت روز قدس مراسم ضیافت افطاری با حضور جمعی از سفرای کشورهای اسلامی، اساتید دانشکده الهیات و امامان جماعت مسجدهای آنکارا در سفات ایران در ترکیه برگزار شد.
ترکیه

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با یوم‌الله گرامیداشت روز قدس مراسم ضیافت افطاری با حضور جمعی از سفرای کشورهای اسلامی، اساتید دانشکده الهیات آنکارا و آمامان جماعت مسجدهای آنکارا در سفارت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

 

در این مراسم سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا ضمن ابراز همدردی و تسلیت در مورد حادثه تروریستی فرودگاه استانبول گفت: روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان خصوصا از سوی ملت ایران با شکوه فراوان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به پیشنهاد بنیانگذار انقلاب، روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برای نشان دادن ظلم و ستم صهیونیست‌ها  علیه این مردم هر سال برگزار می‌شود.

 

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره سالگرد شهادت تعدادی از هموطنان بی‌گناه در حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافری ایران در فراز خلیج فارس را گرامی داشت.

 

در پایان این مراسم از کتاب «متدولوژی شناخت قرآن» نوشته دکتر ابراهیم فتح‌الهی استاد ایرانی دانشکده الهیات آنکارا رونمایی شد./847/ب102/د

ارسال نظرات