۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۳۵۹۱۲
فعال سیاسی بحرین:

آل‎خلیفه و آل‎سعود حامی منافع رژیم صهیونیستی هستند

یکی از فعالان سیاسی بحرین گفت: آل‎خلیفه و آل‎سعود با سرکوب مردم کشورشان از منافع رژیم صهیونیستی محافظت می‎کنند.
بحرین و اسرائیل

به گزارش خبرگزاری رسا، جعفر الحسابی، فعال سیاسی بحرین در گفت‎وگو با شبکه تلویزیونی العالم با اشاره به 70 سال اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: مستکبران و حاکمان برخی از کشورهای منطقه به خوبی می‎دانند که مشروعیت و بقای آنان به وجود رژیم صهیونیستی بستگی دارد.

 

وی قلع و قمع راهپیمایی حامیان مردم مظلوم فلسطین در برخی از کشورهای منطقه به ویژه عربستان و بحرین را محکوم کرد و افزود: حاکمان ظالم منطقه با فشار به مردم درپی خاموش کردن صدای اعتراض علیه اشغالگر رژیم صهیونیستی هستند.

 

الحسابی تصریح کرد: آل‎خلیفه پس از آغاز انقلاب از اینکه زمانی مانند سایر حاکمان دیکتاتور و ظالم منطقه سرنگون شود به شدت می‎ترسد به همین علت به انواع جنایت مانند کشتار، سلب تابعیت و زندان مردم این کشور روی آورده است.

 

دفاع از فلسطین واجب است

 

ابراهیم المدهون، روزنامه نگار بحرینی نیز با اشاره به روز جهانی قدس گفت: اگر بخواهیم بیت المقدس و قدس را بشناسیم باید قرآن را تلاوت کنیم. بیت المقدس اولین قبله مسلمانان است پس هیچ کس حق تجاوز به آن را ندارد و ما باید از قبلگاه اول اسلام دفاع کنیم.

 

وی امام خمینی (ره) را شخصی بصیر و آینده‎نگر دانست و تصریح کرد: همان طور که امام خمینی و امام خامنه‎ای تاکید کرده‎اند رژیم اشغالگر صهیونیستی غده سرطانی است و تا زمانی که این غده در بین امت اسلامی وجود دارد مسلمانان هیچ‎گاه مساله فلسطین را فراموش نخواهند کرد.

 

المدهون با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس برای مردم در سایه سرکوب و قلع و قمع شدید رژیم آل‎خلیفه تصریح کرد: روز قدس برای مردم بحرین مانند سایر کشورهای اسلامی دارای اهمیت و جایگاه ویژه‎ای است و آنان این مساله مهم را فراموش نمی‎کنند زیرا در گوشت و خون هر مسلمانی موضوع فلسطین وجود دارد.

 

وی تاسیس وهابیت و تشکیل دولت یهودی در اراضی اشغالی را نقشه انگلیس دانست و اظهار داشت: کشورهای منطقه قبل از تشکیل وهابیت و ورود یهودیان به فلسطین از آرامش و امنیت خاصی برخورد بودند اما پس از ورود انگلیس به منطقه برای گسترش استعمار خود از بازوانی مانند یهودیت و وهابیت کمک گرفت./994/ب933/د

مترجم: عارف ابراهیمی

ارسال نظرات