۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۴۳۵۹۳۴

سیمینار روز جهانی قدس در اسلام آباد برگزار شد

سیمینار روز جهانی قدس در اسلام آباد از سوی موسسه مخزن صلح و مطالعات دیپلماتیک پاکستان در پایتخت کشور پاکستان برگزارشد.
سیمینار روز جھانی قدس در اسلام آباد سیمینار روز جھانی قدس در اسلام آباد سیمینار روز جھانی قدس در اسلام آباد سیمینار روز جھانی قدس در اسلام آباد سیمینار روز جھانی قدس در اسلام آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در پاکستان، سیمینار روز جھانی قدس در اسلام آباد از سوی موسسه مخزن صلح و مطالعات دیپلماتیک پاکستان در شھر اسلام آباد پایتخت کشور پاکستان و با شرکت مھدی ھنر دوست سفیر جمھوری اسلامی ایران و دیگر شخصیت ھای سیاسی و علمی کشور پاکستان برگزار شد.

 

مھدی ھنر دوست با بیان این که قدس متعلق به کل جھان اسلام است گفت: فقط اتحاد و یکپارچگی مسلمان جھان می تواند ان را از دست اسرائیل جنایتکار نجات دھد.

 

وی افزود: مسلمان جھان، تمام اختلافات مذھبی را کنار گذاشته برای نجات ملت فلسطین و دیگر ملت ھای منطقه چارہ باندیشند.

 

دیگر سخنرانان این ھمایش با تاکید بر این که فقط اتحاد اسلامی می تواند مشکلات فلسطینیان را حل کند و آزادی بیت المقدس را فراھم کند، گفتند که چنانکه امام خمینی (رہ) فرمود اگر تمام مسلمانان جھان ھرکدام یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزند اسرائیل در این سیلاب نابود خواھد شد.

 

آنان اھمیت روز جھانی قدس را اشارہ کردند و ابراز داشتند: رھبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(رہ) با بنیانگزاری روز جھانی قدس، فلسطین را از فراموش شدن نجات داد./988/ب902/د

ارسال نظرات