۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۴۳۵۹۹۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر:

درگیری‌های استکبار در منطقه، بهانه‌ای برای مقابله با ایران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: درگیری‌ها و جنگ‌هایی که استکبار در منطقه سوریه، یمن و عراق راه انداخته بهانه و مقدمه کار برای مقابله با ایران است.
تشکری

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری در مراسم یادواره شهدای تخریب استان بوشهر در تیپ پیاده امام صادق(ع) این استان، گفت: ماموریت سپاه باعظمت و باقداست بوده و کسانی که در آن خدمت می‌کنند متناسب با ماموریت باید بزرگ باشند زیرا اگر اینچنین نباشد می‌برد و داد و فریادش بلند می‌کند.


وی با بیان اینکه شهید حسن باقری جوان بود و روح او با جسمش خیلی تفاوت داشت، گفت: اعمال و رفتار او نشان می‌داد که روح او خیلی بلندتر از جسمش بود.


حجت الاسلام تشکری با تاکید بر اینکه بزرگ شدن لازمه‌اش این نیست که سن بالا رود و جسم نیز بزرگتر شود، افزود: ماموریت امروز جوانان سپاه خیلی سختر از جوانان هشت سال دفاع مقدس است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، خاطرنشان کرد: دفاع از دین در خارج از مرزهای فیزیکی ایران اسلامی خیلی سختر از هشت سال دفاع مقدس است.


وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمنان داعش را برای مقابله با ایران ساختند، ادامه داد: درگیری‌ها و جنگ‌هایی که استکبار در منطقه سوریه، یمن و عراق راه انداخته بهانه و مقدمه کار برای مقابله با ایران است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با تاکید بر اینکه ما باید جلوی نابسامانی‌ها و درگیری‌های سوریه، عراق و یمن را در آنجا بگیریم، تصریح کرد: سختی‌های مبارزه با دشمنان در خارج از مرزها دفاع امروز را بسیار سخت کرده است.


حجت الاسلام تشکری با بیان اینکه صد حیف از یاوه‌گویی‌های کسانی که می‌گویند لازم نیست ما در عراق، سوریه و یمن دفاع کنیم، یادآور شد: هر چه این افراد یاوه‌گویی کنند اجر مدافعان حرم بیشتر خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه برخی با مطرح کردن این موضوع که مدافعان حرم این مقدار حقوق می‌گیرند در واقع حرف دشمنان را بازگو می‌کنند، گفت: در حکومت پیامبر اسلام(ص) و امام علی(ع) نیز چنین آدم‌های یاوه‌گویی بودند.


حجت الاسلام تشکری با تاکید بر اینکه ایران مبارزه خود را در مقابله با تکفیری‌ها ادامه خواهد داد، اظهار داشت: قرار نیست که به خاطر یاوه‌گویی‌های برخی راهمان را در مبارزه با دشمنان تغییر دهیم.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ادامه داد: اگر ما هدف را خوب نشانه رفته باشیم فرق نمی‌کند که همه مردم با ما باشند یا یک گروهان با ما باشند.


فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در ادامه این مراسم گفت: در این دنیای وانفسا که استکبار تمام عرصه‌ها را بر مسلمانان تنگ کرده ما باید با استقامت، تقوای الهی و با تمام توان پرچم اسلام ناب را به دست صاحب اصلی‌اش برسانیم.


سردار محمدتقی صفری با تاکید بر اینکه خریدار شهدا خداوند است، افزود: شهادت به دست نمی‌آید جز با اینکه خودسازی را از خود شروع کنیم زیرا این کار هر روزه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود.


گفتنی است در پایان این مراسم حسین زارع یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ذکر خاطراتی از شهدای تخریب استان بوشهر پرداخت./101/833/ب1

ارسال نظرات