۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۳۶۰۶۲
هنیه:

حماس هراسی از تهدیدات رژیم صهیونیستی ندارد

نائب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که این جنبش از ادامه محاصره نوار غزه و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه رهبران مقاومت هیچ تراس و واهمه ای ندارد.
اسماعیل هنیه معاون رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، شب گذشته با ایراد نطقی در جریان اقامه نماز تراویح در مسجد البریج واقع در مرکز باریکه غزه گفت که دشمنان نوار غزه و جنبش مقاومت اسلامی حماس برای ویران سازی خانه های فلسطینیان و از بین بردن مقاومت پول های هنگفتی را خرج می کنند و به توطئه چینی های خود علیه نوار غزه ادامه می دهند.

 

وی خاطرنشان ساخت که این دشمنان و توطئه گران در آینده نزدیک بهای سنگینی را بابت این اقدامات غیر انسانی پرداخت خواهند کرد.

 

,وی یادآور شد: آنچه که در جریان جنگ 51 روزه غزه رخ داد بسیار هولناک بود، جنبش مقاومت اسلامی حماس به سمت پیروزی و یکسره کردن منازعه با اشغالگران صهیونیست حرکت می کند.

 

وی در واکنش به تهدیدات آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تصریح کرد که جوانان نوار غزه بزرگ تر از لیبرمن و شارون را شکست دادند و به خاک سیاه نشاندند. مقاومت هرگز در برابر اسرائیل سر تسلیم فرود نخواهد آورد./982/ب103/د

ارسال نظرات