۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۴۳۶۱۲۶
مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم:

یکی از دغدغه های مهم در تبلیغ نبود کار تشکیلاتی است

حجت الاسلام ملکی با اشاره به اهمیت تبلیغ، گفت: یکی از دغدغه های مهم در امر تبلیغ نبود کار تشکیلاتی است.
حجت الاسلام ملکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام حمید ملکی استاد حوزه علمیه قم در نشست مؤسسه تبلیغی سراج که عصر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به اهمیت تبلیغ در استان، اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم در امر تبلیغ نبود کار تشکیلاتی است.

 

مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: ماه رمضان ماه حرکت به سوی معبود و تعالی روحی و معنوی است و باید مؤمنان در این ماه سرمایه معنوی خود را تقویت کنند.

 

وی افزود: برخی گروه های تبلیغی مانند گروه های توریستی عمل می کنند و هر کس کار خود را انجام می دهد و عمده کارها به صورت انفرادی صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام ملکی گفت: کار و فکر فردی نمی تواند در جامعه تأثیر چندانی داشته باشد و از آنجا که دشمنان در پی ضربه زدن به فرهنگ جامعه هستند لزوم کار جمعی احساس می شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز عرصه تبلیغ باید با اولویت گرایش به سوی جوانان اداره شود و در روزگار کنونی جوانان را به جای مساجد و حسینیه ها باید در فضای مجازی جست و جو کرد.

 

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: یکی از امور مهمی که باید در زمینه تبلیغ در جامعه رعایت شود توجه به بحث اعتقادات است و مبلغان باید با نفوذ در عقاید جامعه، آنها را به سمت خدا و اهل بیت(ع) گرایش دهند.

 

مدیر مدرسه علمیه معصومیه گفت: باید فراوانی شهات در جامعه استخراج شده و در اتاق فکر گروه های تبلیغی مطرح شود و براساس اولویت در جامعه به آنها پاسخ داده شود.

 

وی در پایان تصریح کرد: ارتباط با نسل جوان باید از طریق مبلغان جوان اتفاق بیفتد و از آنجا که در جامعه تغییر ذائقه اتفاق افتاده است باید در این زمینه فکر و طرحی نو در آورد./979/202/ب2

ارسال نظرات