۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۴۳۶۷۶۶

آغاز طرح نشاط معنوی در ۲۸ امامزاده استان لرستان

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به آغاز طرح اوقات فراغت در بقاع متبرکه استان، گفت: این طرح با حضور 60 مبلغ در 28 امام زاده شاخص استان برگزار می شود.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، ظهر امروز، در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت که در امام زاده زیدبن علی(ع) خرم آباد برگزار شد، گفت: طرح اوقات فراغت امروز به صورت همزمان در 28 امام زاده استان آغاز می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت مبلغان تا پایان این طرح فراغتی در امام زادگان استان افزود: 60 مبلغ در این راستا به بقاع متبرکه شاخص استان اعزام شده اند.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان عنوان داشت: برنامه‌های اصول اعتقادی، امام‌شناسی، احکام و قرآن با حضور مبلغان در طرح اوقات فراغت برگزار می شود.

 

وی با اشاره به شرکت نوجوانان و جوانان در طرح اوقات فراغت خاطرنشان کرد: برنامه‌های مذهبی، فرهنگی، اردوهای زیارتی و سیاحتی برای جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عباس زاده هدف از برگزاری طرح اوقات فراغت را بهینه سازی ایام تعطیلی نوجوانان و جوانان بیان کرد.

 

وی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بهترین فرصت برای آموزش این نسل دانست و افزود: بررنامه ریزی لازم در جهت پربار بوده طرح اوقات فراغت صورت گرفته است.

 

معاون فرهنگی اوقاف لرستان اظهار داشت: در راستای برگزاری مطلوب و اثربخش برنامه های قرآنی در طرح اوقات فراغت ۲۰ دانشجوی دانشکده علوم قرآنی خواهران استان مدیریت برنامه‌های قرآنی را برعهده دارند.

 

وی با بیان این که مدیریت دانشجویان دانشکده علوم قرآنی نقش بسزایی در راستای بهره مندی نسل جوان از برنامه های قرآنی، احکام و برنامه های بصیرتی دارد، تصریح کرد: برنامه ریزی و هدایت خانواده ها نیز در زمینه مدیریت اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مؤثر است.

 

حجت الاسلام عباس زاده عنوان کرد: نسل جوان و نوجوان در راستای شرکت در طرح اوقات فراغت می توانند با مراجعه به پایگاه‌های اوقات فراغت در امامزادگان استان ثبت‌نام کنند./202/9459/ب1

فاطمه ملکی
ارسال نظرات