۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۳۷۰۴۰
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

بان‌کی‌مون عروسک خیمه شب بازی قدرت های غربی است

حجت الاسلام انتظاری گفت: بان‌کی‌مون تحت تأثیر غرب و استکبار جهانی عروسک خیمه‌شب‌بازی قدرت‌های لیبرالی برای تصاحب قدرت در جهان شده است و آنچه در این مسیر برای سازمان‌های حقوق بشر و مدعیان حقوق بشر معنا ندارد همان حقوق بشر است.
حجت الاسلام والمسلمین انتظاری

حجت‌الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی و امام جمعه جلفا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر تداوم قدرتمند برنامه موشکی ایران در برابر تهدیدهای احتمالی، اظهار داشت: غرب و سازمان‌های تحت سیطره آن با ایران اسلامی دچار تضاد و دشمنی هستند.

 

وی بابیان اینکه ایران اسلامی ماهیت خود را برگرفته از منبع قرآن و اهل‌بیت (ع) می‌داند، ادامه داد: دشمنی اصلی غرب با اسلام ناب محمدی و حکومت شیعی مدافع حق است، ازاین‌رو غرب به سرکردگی آمریکا تمام تلاش خود را در ضربه به ایران اسلامی و اسلامیت این کشور انجام می‌دهد و از هیچ امری در این مسیر فروگذار نیست.

 

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه سازش در ادبیات انقلاب اسلامی معنا ندارد، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد به هر نحوی چهره‌ای کریه و ضد بشری از ایران در جهان به نمایش بگذارد و ایران را نماد تروریسم و حامی تروریسم جلوه دهد، تئوری اسلام هراسی و ایران هراسی دشمن از این قبیل برنامه‌ها است.

 

وی با اشاره به عملکرد بسیار ضعیف سازمان ملل در صیانت از حقوق بشر در جهان، خاطرنشان کرد: بان‌کی‌مون تحت تأثیر غرب و استکبار جهانی عروسک خیمه‌شب‌بازی قدرت‌های لیبرالی برای تصاحب قدرت در جهان شده است و آنچه در این مسیر برای سازمان‌های حقوق بشر و مدعیان حقوق بشر معنا ندارد همان حقوق بشر است.

 

حجت‌الاسلام انتظاری راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران را حرکت مجتمع و واحد پشت سر رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: اگر ملت ایران پشت سر رهبری خود حرکت کنند و از این امر خطیر حمایت کنند، کشور دچار آسیب نخواهد شد، ولایت‌فقیه حامی و مدافع حقیقی حقوق ملت ایران است.

 

وی بابیان اینکه کوتاه آمدن و مذاکره مایه بدبختی ملت ایران خواهد شد، تصریح کرد: راهکار مقابله بابی شرمی‌ها و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی آن است که ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ مبدل شود، ایران اسلامی باید قدرتمند شودد و باقدرت بر دهان یاوه‌گویی‌های استکبار، غرب و سازمان‌های پیرو آن بزند.

 

امام‌جمعه جلفا بابیان اینکه برنامه موشکی و دفاعی کشور از نان شب نیز برای یک جامعه واجب‌تر است، تصریح کرد: امنیت نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست، در برابر گرگ‌های خون‌خوار و کودک کش منطقه‌ای و جهانی باید و ضروری است که ایران اسلامی دارای بنیه دفاعی قدرتمندی باشد.

 

وی بابیان اینکه برجام و کوتاه آمدن در برابر غرب نشان داد که راه همان مقاومت و ایستادگی بر آرمان‌ها است، تصریح کرد: این درس بزرگی برای دولتمردان و ملت عزیز ایران بود که هر جا در برابر مستکبر کوتاه آمدیم پرروتر و جری‌تر شد، کوتاه آمدن در برابر استکبار جهانی و مذاکره یک استراتژی اشتباه است./854/302/ب3

ارسال نظرات