۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۴۳۷۱۱۸
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس:

برای برخورد با رانت‌خواران و ویژه خواران قانون داریم

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: در بسیاری از پرداخت‌های غیرقانونی رئیس، معاون و مسئول امور مالی آن مجموعه با هم به شکل یک سه ضلعی مشخص کار را جلو برده‌اند.
پول نفتي

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از فارس، حسن نوروزی در پاسخ به این سوال که آیا ساز و کار قانونی برای باز پس‌گیری حقوق‌هایی که به صورت غیرقانونی پرداخت شده است وجود دارد یا خیر، گفت: قطعاً در این زمینه قانون ساز و کار مشخصی را تعیین کرده تا با افرادی که رانت‌خواری کرده و نسبت به بیت‌المال تجاوز کرده‌اند برخورد کنند.

 

وی با بیان اینکه افرادی که به صورت غیرقانونی حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند و یا در این راستا نقش داشته‌اند باید محاکمه شوند گفت:‌در بسیاری از این موارد رئیس، معاون و مسؤول امور مالی آن مجموعه با هم به صورت یک سه ضلعی مشخص کار را جلو برده‌اند.

 

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس دهم تصریح کرد: از اینگونه حیف و میل‌ها زیاد است و باید بررسی عمیقی صورت گیرد چرا که نظارت‌ها ضعیف بوده و باعث شده افراد خاطی جولان بدهند.

 

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان با بیان اینکه یکی از گله‌های ما عدم نظارت صحیح بر کار سازمان‌ها بوده است،‌گفت: دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و دادستان کل کشور باید برای برخورد با این موضوع ورود کنند و بحث حقوق‌های نجومی به قید فوریت رسیدگی شود./836/د102/ل

ارسال نظرات