۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۴۳۷۱۳۵

دوره آموزشی احکام کاربردی بانکداری بدون ربا برگزار می‌شود

دوره آموزشی احکام کاربردی بانکداری بدون ربا ویژه روحانیون و طلاب برادر و خواهر دارای مدرک سطح 2 حوزه علمیه قم به همت مؤسسسه آموزشی و تحقیقات فقه اقتصادی طیبات برگزار می شود.
بانکداری اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره آموزشی احکام کاربردی بانکداری بدون ربا ویژه روحانیون و طلاب برادر و خواهر دارای مدرک سطح 2 حوزه علمیه قم به همت مؤسسسه آموزشی و تحقیقات فقه اقتصادی طیبات برگزار می شود.

 

از اهداف این دور می توان به آشنایی کاربردی با قانون عملیات بانکداری بدون ربا و شیوه اجرایی معاملات اسلامی در بانکداری بدون ربا، پاسخ گویی به شبهات فراگیران در زمینه بانکداری اسلامی همچنین توانمندسازی طلاب برای پاسخ گویی به سؤالات مردم در زمینه بانکداری بدون ربا اشاره کرد.

 

در این دوره مبانی فقهی قراردادهای تجهیز و تخصیص منابع بانکی و برخی چالش های مطرح در عملیات بانکداری همانند سودهای بانکی، جرایم تأخیر، کارمزد، صندوق های خانوادگی، مصادیق ربا درعملیات بانکی ارائه خواهد شد.

 

مزایای شرکت در این دوره آموزشی اعطای گوهی پایان دوره، دعوت از برگزیدگان دوره برای شرکت در دوره های تخصصی همچنین همکاری در فعالیت های مؤسسه در زمینه های تدریس، مشاوره و پژوهش است.

 

طلاب علاقهمند به شرکت در این دوره می توانند نام و نام خانوادگی و میزان تحصیلات حوزوی خود را به سامانه پیامکی 30001363000682 ارسال یا به سامانه اینترنتی مؤسسه طیبات به نشانی www.tayebat.net مراجعه کنند.

 

گفتنی است زمان و مکان کلاس های به صورت تلفنی به اطلاع ثبت نام کنندگان خواهد رسید./1324/ت303/ی

ارسال نظرات