۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۳۷۲۱۶
امام جمعه شوشتر:

انتظار حل مشکلات از سوی غربی ها خودباختگی است

امام جمعه شوشتر گفت: انتظار حل مشکلات جامعه ازسوی دولت های غربی و سازمان ملل خود باختگی است.
امام جمعه شوشتر شکر الله سلیمانی

حجت الاسلام شکر الله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفت: جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود، فراتر از قوانین بین المللی عمل کرده که مسائل موشکی از جمله این تعهدات است.

 

امام جمعه شوشتر با بیان این که مسائل موشکی جمهوری اسلامی ایران ایران به موضوعات مذاکرات هسته ای ارتباطی ندارد، اظهار داشت: ادعای دبیر کل سازمان ملل مبنی بر این که می توان به وسیله موشک، کلاهک هسته ای حمل کرد، سخن بیهوده و کذبی است.

 

این مقام مسؤول به متعهد بودن جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود اشاره و تأکید کرد: کشورمان به کلاهک هسته ای نیازی ندارد و با گذر زمان به عدم تعهد، زیاده خواهی و بد قولی مذاکره کنندگان و طرف مقابل ایران نزدیک تر شده و اغراض شوم آنها روشنتر می شوند.

 

حجت الاسلام سلیمانی وظیفه دبیر کل سازمان ملل را دفاع از حقیقت عنوان کرد و ابراز داشت: بان کی مون نه تنها به وظیفه خود عمل نکرده، بلکه بازیچه افکار کشورهای غربی، استکبار و رژیم صهیونیستی است که باعث می شود جایگاه سازمان ملل متحد خدشه دار شود.

 

وی با بیان اینکه دولت های غربی و سازمان ملل متحد، خود تروریست دولتی و حامیان تروریست هستند، افزود: آنها با متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به حمایت از تروریست، خواهان هدایت کردن اذهان عمومی به سوی دیگری هستند، که جنایت ها و تفرقه ها را از خود دور و حاشیه امنی را برای خود ایجاد کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اعتماد به طرف مذاکره کننده مسأله خطایی است، گفت: ما باید به قدرت، ملت، اقتدار و امکانات داخلی کشور خود تکیه کنیم و انتظار این که مشکلات جامعه ازسوی دولت های غربی و سازمان ملل حل شوند، خود باختگی است.

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: کسانی که خیال می کردند برجام مسائل کشور را حل می کند، باید پی ببرند که کشورهای غربی قابل اعتماد نیستند و به جای آن باید به خط رهبر معظم انقلاب و قدرت داخلی کشورمان تکیه کرد.

 

‌‌‌‌امام جمعه شوشتر در پایان تأکید کرد: دستگاه دیپلماسی، نخبگان، مردم و مسؤولان ما، نباید نرمشی به دولت های غرب نشان دهند زیرا نرمش نشان دادن ملت ایران باعث ایراد حرف های بی ربط از سوی این دولت ها می شود./9466/302/ب3

 

ارسال نظرات