۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۴۳۷۲۷۸
مدير حوزه علميه کاشان:

بان کي مون به عنوان يک مستشار در اختيار عربستان است

مدير حوزه علميه کاشان گفت: بان کي مون به عنوان يک مسؤول جهاني تصميم نمي گيرد، بلکه به عنوان يک مستشار در اختيار عربستان است و خواسته هاي اين کشور را پوشش مي دهد.
حجت الاسلام منصور فرجي

حجت الاسلام منصور فرجي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با اشاره به اسناد منتشر شده در باره نقش عربستان در تخريب برج هاي دوقلو، گفت: آمريکا به بهانه نقش القاعده در اتفاقات ۱۱ سپتامبر به افغانستان حمله کرد که اکنون نقشه شان لو رفته است.

 

به گفته وي، آمريکا خود مسائل 1 سپتامبر به عنوان اطلاعات سوخته را لو مي دهد تا مسائل روز جهاني را تحت الشعاع قرار دهد.

 

حجت الاسلام فرجي با اشاره به هديه عربستان به بان کي مون و تغيير مواضع وي نسبت به مسائل يمن، گفت: بان کي مون به عنوان يک مسؤول جهاني تصميم نمي گيرد، بلکه به عنوان يک مستشار در اختيار عربستان است و خواسته هاي اين کشور را پوشش مي دهد.

 

مدير حوزه علميه کاشان با بيان اينکه بين عربستان و ترکيه يک جنگ رخ داده است که هردو به دنبال ژاندارم شدن در منطقه هستند، افزود: آمريکا به هردو کشور قول داده که آنها را ژاندارم خواهدکرد.

 

وي با اشاره وعده اتحاديه اروپا به ترکيه جهت عضويت در اين اتحاديه، گفت: عربستان نيز به دنبال قدرت نمايي در مقابل ايران در منطقه است و دشمن مي داند که تقويت اين کشور منجر به اختلافات داخلي و در نهايت فروپاشي اين کشور مي شود.

 

به گفته وي، عربستان مدعي شد که در طول ۲۴ ساعت مي توانيم فضاي آسمان ايران را تسخير کنيم که سناتور آمريکايي اين ادعا را خوش خيالي دانست و به قدرت مراکز موشکي ايران اشاره کرد.

 

حجت الاسلام فرجي گفت: دشمن به دنبال خلع سلاح کردن جمهوري اسلامي ايران است که يکي از راه هاي آنها خلع سلاح موشکي است./1307/302/ب3

ارسال نظرات