۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۴۳۷۴۶۴
انتقاد فرمانده تیپ امام صادق از مسؤولان فرهنگی؛

حقوق جمهوری اسلامی را می خورند وظیفه انجام نمی‌دهند

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) با انتقاد از مسؤولانی که منطقه مدیریتی خود را در مبارزه با بد حجابی رها کرده‌اند، گفت: برخی مسؤولان خجالت نمی‌کشند که از جمهوری اسلامی حقوق می‌گیرند اما وظیفه خود را انجام نمی‌دهند؟ این مردمی که امروز بیرون آمده‌اند و شرق و غرب این منطقه را پر کرده‌اند از مسؤولان می‌خواهند که منطقه خود را در بحث حجاب سالم کنند.
طیبی فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام طیبی فر فرمانده تیپ رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) در مراسم راهپیمایی حجاب اصفهان، با تشکر از حضور مردم اصفهان در عرصه‌هایی که انقلاب اسلامی به آنها نیاز دارد، گفت: در دنیای دو قطبی جهان یک زمزمه سیاسی فرهنگی به نام انقلاب اسلامی به وجود آمد که بساط نظام استکبار را به هم ریخت یا ستون فقراتش را لرزاند.

 

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق ادامه داد: دشمن برای اینکه نظام جمهوری اسلامی را از حرکت باز دارد ابتدا به عملیات‌های شبه نظامی دست زد؛ به وسیله درگیری‌های قومی، خرابکاری گروهک‌ها و در نهایت حمله نظامی نتوانست ملت دینی ما را از پا در آورد و به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

 

وی غفلت بعضی از مسؤولان را باعث شروع تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی علیه ملت ایران ارزیابی کرد و تصریح کرد: بیداری پرچمدار و دیدبان انقلاب با هشدارهای پی در پی سد محکمی در برابر این نفوذ بود ولی متأسفانه بعضی مسؤولان این تهاجم را توهم پنداشتند و اجازه مقابله کوبنده با این حرکت دشمن را به ملت ایران ندادند.

 

حجت الاسلام طیبی فر تبلیغ اشرافی‌گری را منتج به بی‌بند و باری و بی دردی توصیف کرد و گفت: آدم‌هایی که بی‌درد باشند و اشرافی‌گری اصول زندگی آنان شود پایبندی به اصول انقلاب اسلامی را فراموش می‌کنند.

 

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق افزود: یکی از نمونه‌های اشرافی‌گری و تهاجم فرهنگی دشمن بحث بی حجابی و بد حجابی در کشور اسلامی ما بود؛ عفت زدایی در کشور ما آغاز شد، دشمنان پشت صحنه بودند، عمال دشمن در داخل هم به دشمن کمک کردند تا زمانی که زمینه را برای نفوذ دشمن فراهم کنند.

 

وی تاریخ را گویای این دانست که هر کجا فساد و زشتی پیدا شد زمینه نابودی فراهم می‌شود و گفت: شما لشگریان عظیم حضرت موسی را در تاریخ ببینید؛ این‌ها کسانی بودند که در مقابل فرعون هم ایستادند اما با یک نقشه براندازی طاغوتی این لشگریان شکست خوردند.

 

حجت الاسلام طیبی فر تصریح کرد: یک زن بوالهوس با پوششی زشت کاری کرد که فرق مولا علی(ع) را شکافتند؛ یک نفر، جاسوس انگلیسی می‌گوید که قلعه‌های اسلامی آندلوس فرو نریخت تا زمانی که حجاب زن‌های آندلوسی فرو ریخت، زمانی توانستیم آندلوس را بشکنیم و جوانان آندلوس را از کار بیاندازیم که قلعه‌های حجاب را در آن جامعه از بین بردیم؛ اگر این قلعه‌ها بشکند هر نوع شکستی متعاقب آن پیش خواهد آمد.

 

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق بی‌حجابی زنان را باعث امید بیشتر اشغالگران توصیف کرد و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند رضاخان اولین و برجسته‌ترین سوغاتش از اروپا کشف حجاب بود؛ یک نویسنده ضد انقلاب می‌گوید که ما با جمهوری اسلامی مبارزه سیاسی نمی‌کنیم بلکه صرفاً کار فرهنگی می‌کنیم تا بینش و فرهنگ مردم را عوض کنیم و آنوقت سقوط جمهوری اسلامی کار سختی نخواهد بود.

 

وی کسانی را که در کشور اسلامی ما به بد حجابی و بی بند و باری دامن می‌زنند، مسؤولانی که می‌توانند جلوی آن‌ها را نمی‌گیرند، مسؤولانی که در سازمان‌های خودشان کوتاهی می‌کنند را مسؤول وضعیت فعلی دانست و گفت: دبیرستان‌ها و دانشگاه‌های کشور اسلامی را ببینید که چگونه است.

 

حجت الاسلام طیبی فر تصریح کرد: من نمی‌دانم که چرا همه مرده‌اند و خفقان گرفته‌اند؟ مگر دین ندارند؟ مگر غیرت ندارند؟ یکی از شهدای بزرگوار به مادرش وصیت می‌کند که خبر شهادتم را شنیدی، در تشییع جنازه‌ام آمدی، زمانی که وصیت‌نامه‌ام را می‌خوانند گریه نکن بلکه زمانی گریه کن که مردان ما غیرت و زنانمان حیا را فراموش کرده‌اند.

 

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق دلیل بی حجابی یک عده در کشور را به دلیل جهالت دانست و گفت: برای برخی اول باید کار فرهنگی شود، اما یک عده‌ بی‌دین و دشمن انقلاب هستند و بنای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارند، و مانند بهائیت برای شکست دادن جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند؛ با عده‌ای که ضد انقلاب هستند باید برخورد محکم کرد.

 

وی با مد نظر قرار دادن تبلیغات ماهواره‌ای، فیلم‌های هالیوودی و حتی فیلم‌هایی که در داخل کشور ساخته می‌شود گفت: بعضی از فیلم‌هایی که پس از گرفتن مجوز در سینما‌ها پخش می‌شود وزیر ارشاد می‌گوید که من خجالت می‌کشم این فیلم را ببینم؛ این چه افتضاحی برای مسؤولان کشور ما است.

 

حجت الاسلام طیبی فر گفت: خجالت نمی‌کشند که از جمهوری اسلامی حقوق می‌گیرند اما وظیفه خود را انجام نمی‌دهند؟ این مردمی که امروز بیرون آمده‌اند و شرق و غرب این منطقه را پر کرده‌اند از مسؤولان می‌خواهند که منطقه خود را در بحث حجاب سالم کنند.

 

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق خواستار اصلاح قوانین کشور، دانشگاه‌ها و مدارس دانست و اظهار داشت: برای بدحجابان کوچه و خیابان قانون وجود دارد، همان را اجرا کنید.

 

وی در پایان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «مکه و مدینه، جای سکونت پیامبر است و بعد از چهل پنجاه سال به مرکز آواز خوانه‌ها، فواحش، شعرای بد زبان، نوازندگان تبدیل شد؛ در این دو شهر آنچنان فساد گسترش پیدا کرد که مسؤولان شام وقتی دنبال رقاصه و مغنیه می‌گشتند از این دو شهر مهبط وحی پیامبر استفاده می‌کردند؛ حتی بعضی از آقازاده‌ها و بزرگ‌زاده‌ها و بعضی از جوانان وابسته به بیت بنی هاشم هم دچار این فحشا شدند و نتیجه این فحشا و گناه این شد که وقتی حسین بن علی (ع) فریاد زد کسی در این دو شهر جوابش را نداد؛ جمعی از این شهرها راه افتادند و نتیجه این فحشاء و گناه و بی بند و باری کشتن اباعبدالله الحسین تنها بعد از چند سال رحلت پیامبر».

 

حجت الاسلام طیبی فر تصریح کرد: مردم زبانتان را برای گفتن باز کنید، نترسید؛ مسؤولان وظیفه خود را انجام دهند؛ هر کس اعتراض نکند، فریادش را به گوش مردم نرساند و هر کس فریادش را به گوش مسؤلان نرساند در قبال خون شهدا مسؤول است./836/پ202/س

ارسال نظرات