۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۴۳۷۷۷۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه:

مسؤولان به جای برجام، مردم را باور کنند

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه مسؤولان برای ایجاد یک اقتصاد قدرتمند لازم است مردم را باور کنند نه مذاکره و برجام را، گفت: مسؤولان چرخه های اقتصاد و تولید داخلی را به کمک مردم به حرکت در بیاورند.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راهکار برون رفت از مشکلات کشور است، اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو همدلی و همزبانی میان ملت و مسؤولان است.

 

وی با تأکید بر پرهیز از شعارزدگی درباره اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: مسؤولان برای ایجاد یک اقتصاد قدرتمند لازم است مردم را باور کنند نه مذاکره و برجام را، مسؤولان چرخه های اقتصاد و تولید داخلی را به کمک مردم به حرکت در بیاورند، حضور مردم در عرصه اقتصاد یکی از شاخصه های اصلی اقتصاد مقاومتی است.

 

امام جمعه شبستر با بیان این‌که باید توجه کرد که اقتصاد مقاومتی چاره ساز مشکلات اقتصادی کشور است، تصریح کرد: تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور در تبعیت از دستورات ولی فقیه و اتحاد حول محور ولی فقیه است، باید بدانیم اعتماد به آمریکا و مذاکره برای کشور توفیقی نداشته و نخواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه برجام چرخ زندگی مردم را به حرکت در نیاورد و در سفره های مردم تغییر ملموسی مشاهده نشده است، گفت: نباید به وعده و وعید های دشمنان توجه کنیم، طرح برجام سیاست آمریکا در القای برخی تفکرات برای از میان بردن خودباوری در میان ملت است، اما مردم بزرگ ایران در برابر توطئه های دشمنان خواهند ایستاد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه باور کردن سیاست های آمریکا و قرار گرفتن در مسیر خواسته های دشمن را به منزله پشت پا زدن به ارزش ها، از جمله دین اسلام و قرآن دانست و ابراز داشت: همراهی با سیاست های آمریکا در حقیقت دوری از خط امام خمینی(ره) و شهدا و سیاست های مقام معظم رهبری است.

 

حجت الاسلام محمدزاده با انتقاد از نظرات برخی نخبگان درباره رابطه با آمریکا با وجود بدعهدی های بسیار در برجام و نقض آشکار آن، بیان کرد: برخی با موضع گیری های خود ماهیتشان را مشخص می‌کنند، اگر مسؤولان ایمان اعتقادی بر اصل ولایت و امامت نداشته باشند به سمت غرب خواهند رفت.

 

وی با اشاره به توطئه دشمن در هویت زدایی از انقلاب اسلامی و ارزش های دینی، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با حفظ صورت انقلاب، سیرت و هویت انقلاب را تغییر داده و همسو با منافع  و سیاست های خصمانه خود مبدل کند، برجام در حقیقت به دنبال هویت زدایی از ملت مسلمان ایران است.

 

امام جمعه شبستر ادامه داد: برای پیروزی و صیانت از این انقلاب شهدا و بزرگان بسیاری را تقدیم کرده ایم، باید دقت و توجه کنیم که دشمن به دنبال اسلام صوری است که از محتوا و معنی خالی باشد، دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال همین سیاست بوده است.

 

وی با بیان این‌که ما برای حفظ اسلام، قرآن و ولایت پیمان بسته ایم، افزود: خواسته دشمن از میان رفتن سپاه پاسداران و بنیه دفاعی و موشکی کشور است، بنیه دفاعی و موشکی عامل اقتدار و امنیت کشور و عامل بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمن است، برنامه موشکی ایران قابل مذاکره نیست و در برجام نیز وارد نشده است.

 

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه برجام به ما عبرتی بود تا برجام های 2 و 3 را طرح نکنیم، افزود: موشک ها عزت، عظمت و بزرگی را برای مسلمانان و نظام اسلامی به ارمغان می آورند، مفهوم برجام 2 و 3 این است که سپاه و موشک ها نباشند و ارزش ها تعطیل شوند ولی همه دقت کنند که هر کس از برجام های دیگری در مقابل مقام معظم رهبری نام ببرد در بین ملت جایگاهی ندارد./854/302/ب2

ارسال نظرات