۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۴۳۷۹۰۷
امام جمعه بروجرد:

مشارکت همگانی از الزامات اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه بروجرد با بیان این که مشارکت همگانی مردم از الزامات اقتصاد مقاومتی است، گفت: مردمی کردن اقتصاد باید به گفتمان قالب و باور عمومی تبدیل شود.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در همایش تبیین اقتصاد مقاومتی و بررسی راهکارهای آن که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبری و تأکید بر اقدام و عمل، گفت: اقتصاد مقاومتی از نوآوری های جمهوری اسلامی ایران بود.

 

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی از مسائل مهم امروز جامعه است، افزود: اقتصاد از جمله تهاجم های دشمن به کشور پس از پایان سال های جنگ و شکست استکبار بود.

 

امام جمعه بروجرد با بیان این که برای رسیدن به شعار سال باید دولت و ملت خود را به اهداف شعار سال برسانند، عنوان کرد: در راستای تداوم اقتصاد مقاومتی باید از اقتصاد تک محصولی نجات پیدا کنیم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: برای خروج از اقتصاد تک محصولی باید در مسیر محدود کردن استفاده از منابع نفتی حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام ترابی با تأکید بر ضرورت حضور پررنگ بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی باید مورد حمایت جدی و عملی قرار گیرد.

 

وی مردم و مشارکت همگانی را از الزامات اقتصاد مقاومتی بیان کرد و عنوان داشت: مردمی کردن اقتصاد و اجرای درست سیاست های اصل 44 می تواند تحول بزرگی در جامعه ایجاد کند.

 

دولت، ملت و تولیدکنندگان حلقه های اصلی اقتصاد مقاومتی هستند

امام جمعه بروجرد با تأکید بر این که اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد باید به گفتمان قالب و باور عمومی تبدیل شود، افزود: دولت، ملت و تولیدکنندگان سه حلقه اصلی اقتصاد هستند.

 

وی یادآور شد: با تکیه بر مؤلفه های اصلی اقتصاد مقاومتی و حلقه های اصلی اقتصاد، اقتصاد مقاومتی در برابر جنگ اقتصادی تحقق می یابد./9459/203/ب2

ارسال نظرات