۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۴۳۷۹۳۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری طرح اوقات فراغت در بیش از ۱۷۰ کانون فرهنگی تبلیغی لرستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که بیش از 170 کانون فرهنگی تبلیغی در استان مجری برگزاری طرح اوقات فراغت هستند، گفت: در راستای غنی سازی طرح اوقات فراغت مبلغان اعزامی از استان قم حضور دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح اوقات فراغت در استان پس از پایان ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

 

وی با بیان این که طرح اوقات فراغت با محوریت پایگاه های فرهنگی و با عنوان هسته های فرهنگی جوان و بوستان های معرفتی در سطح نوجوانان برگزار می شود، افزود: این دوره با حضور مبلغان اعزامی از استان قم برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت بیش از 170 کانون فرهنگی تبلیغی در استان، بیان کرد: طرح اوقات فراغت در این کانون ها برگزار می شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای غنی سازی طرح اوقات فراغت 73 پایگاه فرهنگی در استان لرستان تشکیل می شود.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی در طرح اوقات فراغت، یادآور شد: نقش فرهنگ در اقتصاد مقاومتی از جمله محوریت برگزاری این گفتمان ها است.

 

وی اظهار داشت: در طول سال نیز 550 گفتمان دینی با همکاری مساجد، دانشگاه ها، مدارس و حوزه های علمیه در استان برگزار شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فصل بیکاری نسل جوان و نوجوان در ایام تابستان، گفت: اوقات فراغت بهترین فرصت برای شکوفایی استعداد و هدایت نسل جوان است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با برگزاری برنامه های فرهنگی دینی و ورزشی در ایام فراغتی جوانان و نوجوانان تلاش می شود این قشر را در برابر آسیب های اجتماعی مصون داشت.

 

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: آگاه سازی نسل جوان از هجمه های فرهنگی دشمن و مقابله با آسیب های این هجمه ها از دیگر اهداف برگزاری طرح اوقات فراغت در پایگاه های فرهنگی با حضور مبلغان اعزامی است./9459/302/ب2

ارسال نظرات