۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۳۸۳۰۸

نهادهای اسلامی اسپانیا حملات تروریستی نیس فرانسه را محکوم کردند

کمیسیون اسلامی اسپانیا و مرکز فرهنگی اسلامی مادرید در بیانیه های جداگانه ای حملات تروریستی پنجشنبه شب نیس در فرانسه را محکوم کردند .
فرانسه

به گزارش خبرگزاری رسا، کمیسیون اسلامی اسپانیا در بیانیه ای نگرانی و شوک خود از آنچه که یک 'اقدام قاتلانه' در نیس نامید را ابراز کرده و عمیق ترین تسلیت ها و همبستگی های خود با قربانیان که “کاملا بی گناه و دور از نفرت خشونت آمیز عامل این اقدامات بودند “، را ابراز داشت .


به نقل از ایرنا، در این رابطه، «ریای تاتاری» رییس این کمیسیون، اقدام تروریستی نیس را یک 'جنایت وحشتناک' خواند که شایسته شدیدترین محکومیت است.


وی ضمن ابراز همدردی با ملت فرانسه، گفت: ما شوکه هستیم و درد و رنج ملت فرانسه را از خود می دانیم زیرا آنها به دور از باورهای دینی و انسانی، برادران ما هستند.


کمیسیون تصریح کرد: بار دیگر محکومیت قاطع خود نسبت به خشونت، خونریزی و نفرت جنایتکارانه مخصوصا اگر منجر به چنین کشتار فجیعی شوند را تاکید می کنیم.


از سوی دیگر مرکز فرهنگی اسلامی مادرید، در شدیدترین لحن، محکومیت خود نسبت به این حملات که بیش از 80 کشته و صدها مجروح بر جا گذاشت را ابراز کرد.


مرکز فرهنگی در این بیانیه اعلام کرد: ما مسلمانان این اقدام تروریستی که در آن به طور ناعادلانه بیش از 80 نفر کشته و بیش از 100 نفر از جمله کودکان، مردان و زنان مجروح شدند را محکوم و تروریسم را در همه اشکال و مظاهر خود رد می کنیم./982/ب103/د

ارسال نظرات