۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۴۳۸۳۶۴
وزیر اوقاف مصر:

مال حرام موجب فساد در زمین می‎شود

وزیر اوقاف مصر، اسلام را مبرا از هر عمل قبیحی دانست و تصریح کرد که استفاده از مال حرام موجب فساد در زمین می‎شود.
محمد مختار جمعه، وزير اوقاف مصر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از البوابه نیوز، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر، طی سخنانی در قاهره، مال حرام را مساوی با فساد در زمین دانست و گفت: کسانی که درپی مال حرام هستند در زمین به فساد می‎پردازند. خداوند رشوه گیرنده، رشوه دهنده و واسطه چنین عملی را مورد لعن و نفرین خود قرار داده است.

 

وزیر اوقاف مصر تصریح کرد: گرچه برخی از مفسدان و حرام خواران در دنیا از دست قانون فرار کنند اما در روز قیام به هیچ عنوان نمی‎توانند از عذاب الهی بگریزند.

 

وی ادامه داد: برخی از مفسدان فی الارض اجرت کار را دریافت می‎کنند ولی از ارائه نتیجه‎ کار فراری هستند؛ خداوند به چنین اشخاصی در روز قیامت نگاه نمی‎کند.

 

وزیر اوقاف مصر دزدی مال دیگران را یکی از بزرگ‎ترین گناهان در نزد خداوند متعال خواند و اظهارداشت: تعدی به مال دیگران و بیت المال هلاکت چنین اشخاصی را درپی خواهد داشت. گاهی صاحب مال یک شخص معینی و گاهی به همه مردم تعلق دارد در این صورت بازگرداندن و طلب حلالیت از همه کار بسیار دشواری است.

 

وی تاکید کرد: اسلام از دزدی، رشوه، اختلاس و چنین مسائلی مبراست و کسی که دست به چنین اقداماتی می‎زد خود، خانواده و سایر مردم را نابود می‎کند./994/ب903/د

ارسال نظرات