۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۳۸۴۸۱

حضور ۴۰۰ شرکت کننده در مرحله استانی سی و نهم مسابقات قرآنی اوقاف

مسؤول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان از حضور 400 شرکت کننده در مرحله استانی سی و نهم مسابقات قرآنی اوقاف استان خبر داد.
سی و نهمین دوره مسابقات آزمون معارف قرآن ‌کریم در چهارمحال و بختیاری

ناصر دغاغله، مسؤول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری مرحله استانی آزمون رشته معارف سی و نهمین دوره مسابقات قرآن كریم اوقاف استان گفت: آزمون این مرحله بصورت کتبی و براساس تفسیر سوره های هود و نور در ۱۵ مردادماه با حضور برگزیدگان شهرستانی از سراسر استان در اهواز برگزار می شود.

 

مسؤول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان افزود: آزمون کتبی مرحله شهرستانی خرداد ماه با شرکت حدود ۶۰۰ خانم و آقا در رده سنی بالای ۱۸ سال برگزار شد.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف خوزستان در روزهای ۳۱ تیرماه و ۱ مردادماه در تالار امام رضا(ع) شهرك نفت اهواز اظهار داشت: 400 شرکت‌کننده خانم و آقا در رده سنی بالای ۱۸ سال در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف خوزستان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

 

دغاغله به تقسیم‌بندی شهرهای استان برای بالا بردن نظم و کیفیت برگزاری دوره سی و نهم مسابقات قرآن کریم اشاره و ابراز داشت: در روز نخست مسابقات داوطلبان شهرستان های شوش، شوشتر، ایذه، باغملک، رامشیر، ماهشهر، خرمشهر، شادگان، آبادان و بهبهان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

 

وی ادامه داد: همچنین شرکت کنندگان شهرستان های حمیدیه، اهواز، دشت‌آزادگان، هویزه، دزفول، اندیمشک، مسجدسلیمان و رامهرمز در روز دوم به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

 

گفتنی است؛ برگزاری آزمون مرحله اول دوره تربیت مربی حفظ در 15 مردادماه و اعزام پذیرفته شدگان برای دوره تکمیلی به قم و تمدید مهلت ارسال آثار مرتبط با مسابقات تواشیح و ابتهال تا 31 تیرماه از دیگر رویدادهای قرانی است./9456/303/ب3

ارسال نظرات