۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۴۳۸۶۵۳
نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

مشکل غربی‌ها با ایران تنها انرژی هسته‌ای نیست

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین گفت: مشکل غرب با ما تنها بحث انرژی هسته‌ای نبود بحث آن‌‌ها نظام ایران بوده است و از هر بهانه‌ای استفاده می‌کنند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.
حسین حیدری

حجت الاسلام حسین حیدری نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره ادعاهای بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد که مدعی شده بود آزمایش های موشکی ایران با روح برجام هم خوانی ندارد، گفت: خود آمریکایی‌ها از موشک‌های به روز هسته ای و کلاهک‌های هسته‌ای استفاده می‌کنند.

 

حجت الاسلام حیدری ابراز کرد: کشور ایران تنها از برنامه‌های موشکی جهت برنامه‌های دفاعی و جلوگیری از تجاوز دشمن بهره می‌برد و در دنیای امروز دفاع از خود برای هر کشوری لازم است.

 

کشورهای غربی ایران را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند

این کارشناس حوزوی در ادامه با اشاره به اینکه بان کی مون به جای بازخواست کردن کشور‌های غربی ایران را متهم به نقض حقوق بشر می‌کند، افزود: چون به خاطر این کار پول‌هایی گرفته است به هر حال در ازای دریافت پول باید خودی نشان دهد سازمان ملل میلیون‌ها دلار از آل سعود گرفته‌اند تا این رسوایی را بپوشانند.

 

بان کی مون حقوق بگیر و اجیر شده آمریکا است

این کارشناس سیاسی اظهار کرد: عربستان هم مانند رژیم صهیونیستی راحت انسان‌ها را می‌کشد دیگر ماهیت صهیونیستی سعودی برای ما آشکار شده است این پرده و نقاب از روی چهره آل سعود برداشته شده و بان کی مون اجیر شده و حقوق بگیر آنهاست.

 

اعتماد به آمریکا اعتماد کردن به گرگ است

وی ادامه داد: هیچ موقع نمی‌‎توان به غربی‌ها اعتماد کرد آن‌ها بار‌ها خود را در زمینه‌های مختلف نشان داده‌اند با این‌ها نمی‌توان سر یک سفره نشست این ها به دنبال شرارت و کارهای شیطانی خود هستند هر گز نمی‌توان به غربی‌ها اعتماد کرد، ما به این درک رسیده‌ایم که نمی‌شود به گرگ اعتماد کرد.

 

این کارشناس دینی اضافه کرد: ما اگر به دشمن رو بدهیم دیگر نمی‌توانیم اداره امورات کشور را مدیریت کنیم آمریکایی‌ها در همه جا به دنبال نفوذ هستند، می‌خواهند ایران را به سیطره خود درآورند و باید مراقب باشیم تا استقلال خود را از دست ندهیم.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: در چند وقت اخیر دیدار منافقین با مسؤولان غربی به خوبی مشهود است که این‌ها مستقیماً دشمنی خود را با انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس نشان می دهند همه هدف آن‌ها دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

مشکل غربی‌ها با ایران تنها انرژی هسته‌ای نیست

وی در پایان گفت: مشکل غرب با ما تنها بحث انرژی هسته‌ای نبود بحث آنها نظام ایران بوده است و از هر بهانه‌ای استفاده می‌کنند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند از انتخابات فتنه 88 گرفته تا تحریم‌های پی در پی و پای بند نبودن به تعهدات خود و سخنرانی علیه ایران امروز دیگر چهره حقیقی غرب برای ما به خوبی آشکار شده است./302/853/ب1

ارسال نظرات