۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۳۹۰۷۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطرح کرد؛

هفته فرهنگی اقتصادی لرستان فرصتی برای شناسایی و معرفی ظرفیت های استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هفته فرهنگی اقتصادی لرستان را فرصتی برای شناسایی و معرفی ظرفیت های استان بیان کرد و گفت: هدف از نام گذاری این هفته و اجرای برنامه های فرهنگی رسیدن به چشم انداز استان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، ظهر امروز در نشست هماهنگی هفته فرهنگی لرستان که در استانداری استان برگزار شد، گفت: هفته فرهنگی لرستان امسال با عنوان «هفته فرهنگی اقتصادی» نام‌گذاری شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان داشت: در این هفته فرهنگی نشست های تخصصی، فرهنگی و اقتصادی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرهنگی در این هفته استان، افزود: ۷۰ غرفه  برای نمایشگاه هفته فرهنگی در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام حنان تأکید کرد: افرادی که برای حضور در غرفه ها انتخاب می شوند باید افرادی پاسخگو، تحلیل‌گر، آشنا به وظایف و خدمات دستگاه اجرایی ذی‌ربط باشند.

 

وی تصریح کرد: این افراد باید توانایی پاسخگویی به بازدیدکنندگان را داشته و تا پایان ساعت کاری نمایشگاه در غرفه حضور داشته باشند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت توجه به کیفیت و محتوای غرفه‌ها در نمایشگاه، بیان داشت: در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید به بهترین شکل اقدام کنند.

 

وی با بیان این که برنامه های هفته فرهنگی امسال متفاوت تر و با کیفیت بهتری نسبت به سال های دیگر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: چهل دستگاه اجرایی در برگزاری برنامه های هفته فرهنگی لرستان نقش دارند.

 

حجت الاسلام حنان در ادامه از برگزاری همایش اقتصادی در این هفته فرهنگی خبر داد و گفت: این همایش با سخنرانی معاون اول رییس جمهور برگزار می شود.

 

وی معرفی ظرفیت‌های دینی، قرآنی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان لرستان را از اهداف مهم برگزاری برنامه های فرهنگی در این هفته دانست و اظهار کرد: رسیدن به چشم انداز استان در سایه معرفی ظرفیت های لرستان از اهداف دیگر برگزاری این برنامه ها است./9459/203/ب2

ارسال نظرات