۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۴۳۹۲۳۴
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

طلاب پرچم داران حمایت از ولایت فقیه هستند

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با بیان این که طلاب پرچم داران حمایت از ولایت فقیه و حامیان اصلی تفکر اسلامی و انقلابی هستند، گفت: روحانیان در تمام عرصه های سرنوشت ساز حضور فعال داشته و اثر گذاری ویژه ای از خود به جای گذاشتند.
حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه صبح امروز در مراسم اختتامیه طرح انصارالحجه(عج) ابراز داشت: طلاب و روحانیان به عنوان نمایندگان آینده دین باید به تهذیب نفس و مراقبت بر اعمال خود توجه داشته باشند.

 

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: طلاب پرچم داران حمایت از ولایت فقیه و حامیان اصلی تفکر اسلامی و انقلابی هستند، روحانیان در تمام عرصه های سرنوشت ساز حضور فعال داشته و اثر گذاری ویژه ای از خود به جای گذاشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: توجه به آموزه های قرآن کریم و تبیین آیات پر معنای کلام وحی سبب شکل گیری شخصیت متعالی و کامل از طلاب شده و قطعأ در آینده یاری گر انجام رسالت آن ها خواهد بود.

 

حجت الاسلام حسینی اراکی تصریح کرد: طلاب باید تلاش خود را بر ترویج سیره شهدا و افزایش معرفت دینی مردم مترکز کنند زیرا افزایش بینش و معرفت دینی، جامعه را به سمت تعالی پیش برده و معضلات و ناهنجاری های جامعه را کاهش می دهد.

 

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه بیان داشت: مساجد بهترین مکان برای ترویج اندیشه های متعالی و جذب نسل جوان به سوی اندیشه مترقی دین مبین اسلام است، طلاب با تشکیل حلقه های معرفتی می توانند آگاهی دینی نسل جوان را افزایش دهند.

 

وی تأکید کرد: باید تمرکز بیشتری بر جذب نسل جوان به حضور در مساجد صورت گیرد، زیرا حضور در مساجد زمینه هدایت و عاقبت به خیری نسل جوان را فراهم کرده و آن ها را از دام های شیطان دور می کند.

 

حجت الاسلام حسینی اراکی یادآور شد: شیطان با دام های رنگین و متعدد در کمین نسل جوان است و وظیفه طلاب وروحانیان در این میان پر رنگ تر از هر زمان دیگری به نظر می آید، هدایت افراد به صراط مستقیم از پسندیده ترین اعمال در نزد خداوند متعال است.

 

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در پایان گفت: حضور طلاب در جلسات اخلاق اساتید برجسته و با تجربه موجب افزایش بینش و عمق بخشیدن به جهان بینی آن ها خواهد شد، از این رو طلاب باید از هر فرصتی برای کسب معارف دینی بهره ببرند./857/202/ب2

ارسال نظرات