۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۳۹۲۸۲
فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء:

نبرد نفس گیر امروز، عمل به دانسته ها را می طلبد

یکتا گفت: امروز نبرد جدی شده است و در مرحله نفس گیر جنگ قرار داریم که پیروزی در آن، کار عملیاتی و عمل به دانسته ها را می طلبد.
یکتا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حسین یکتا، فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس سراسری «عفاف، عزت، عشق» در تالار ابن هیثم با اشاره به بهم ریختگی اوضاع دشمن که از دکل انقلاب اسلامی قابل مشاهده است، گفت: امروز بر خلاف دوران  دفاع مقدس که دشمن از نظر قوا بر ما غلبه داشت، همه چیز به نفع انقلاب اسلامی ایران رقم می خورد و به فرموده رهبر معظم انقلاب، ۲۵ سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه امروز دنیا بین ظهور و سقوط گیر کرده است، افزود: اول انقلاب همه با منافقان فریب خورده جنگیدیم اکنون هم با این افراد در چهره های مختلف حضور دارند و هرچه به قله ظهور نزدیک می شویم، شرایط سخت تر و پیچیده تر می شود.

 

یکتا با بیان اینکه در نبرد آخرالزمان دیگر اسلام از حالت تقیه در می  آید، تصریح کرد: به فرموده ایشان، نبرد عزم‌ها و اراده‌ها شروع شده است و ما در پیچ مهم تاریخی قرار داریم.


فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء درباره راهکارهای رهبر معظم انقلاب در وضعیت کنونی، افزود: ایشان فرمودند شما بدریون بدر کبری هستید؛ در شرایط کنونی ابتکار عمل را در دست بگیرید. دیگر وقتی برای توجه به آرم و نشان ها و محدود شدن به آن ها نیست. 


وی ادامه داد: امروز نبرد جدی شده است و باید به دانسته های خود عمل کنیم؛ اکنون در مرحله نفس گیر جنگ قرار داریم و برای پیروزی، باید کار عملیاتی انجام دهیم.


یکتا با اشاره به ابراز خرسندی رهبر معظم انقلاب از گزارش جبهه فرهنگی عفاف و حجاب، گفت: امروز باید مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس که با نیات خالصانه در راه هدفشان می جنگیدند و کاستی ها و ناملایمات آن را خسته وناامید نمی کرد، در برابر مشکلات کم نیاوریم و با قدرت و جدیت پیش رویم./202/930/ب1

ارسال نظرات