۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۴۳۹۶۷۲
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال:

ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه بهترین راهکار مقابله با دشمن است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال ترویج سبک زندگی اسلامی را بهترین راهکار مقابله با دشمن دانست و گفت: گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه اسلامی با بسیاری از کارهای خلاف و غیر قانونی در جامعه جلوگیری می کند.
حجت الاسلام محسني، رييس تبليغات اسلامي خلخال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام سید محسن محسنی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال عصر امروز در جمع مبلغان و روحانیان مستقر شهرستان در اداره تبلیغات با اشاره به اینکه توجه به سبک زندگی اسلامی و ایرانی از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است خاطرنشان کرد: از آنجایی که پایبندی به ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی از جمله مسائل مهمی است که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید دارند، امید است در جهت گسترش زندگی اسلامی در جامعه گام های موثری برداشته شود.

 

وی با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی بهترین راهکار مقابله با دشمن است، افزود: گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه اسلامی از بسیاری کارهای خلاف و غیر قانونی جلوگیری می کند.

 

حجت الاسلام محسنی با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی، اجرای تمامی زیبایی های اسلام در زندگی فردی و اجتماعی است، تصریح کرد: با گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه می توان با بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی موجود مقابله کرد.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال اظهار داشت: نقش خانواده در تربیت فرزندان بسیار مؤثر است و اگر خانواده ها فرزندان خود را با مفاهیم دینی آشنا کنند می توانند فرزندان صالح و مؤمنی را تحویل جامعه دهند.

 

حجت الاسلام محسنی بر ضرورت ترویج و تبیین شاخص های سبک زندگی اسلامی از سوی مبلغان و روحانیان شهرستان برای عموم مردم  تأکید کرد و از مبلغان و روحانیان خواست در فرصت های مناسب و در صورت فراهم بودن زمینه به بیان عواقب و مضرات خرید و فروش و سوء مصرف مواد مخدر در سخنرانی ها و تبلیغات خود بپردازند، چرا که این معضل سبب بروز مفاسد اجتماعی بسیاری از جمله طلاق و فروپاشی خانواده ها می‌شود.

 

وی افزود: جلسات تفسیر قرآن کریم باید در مساجد استمرار داشته باشد تا مردم با حقایق و شاخص های برنامه های قرآنی و سبک زندگی اسلامی آشنا و مأنوس شوند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال از روحانیان مستقر و طرح هجرت خواست درباره دوره های آموزشی که از سوی تبلیغات اسلامی ارائه و برگزار می‌شود اهتمام و جدیت لازم را به کار گیرند، چرا که این دوره ها سبب توانمندی و افزایش سطح علمی و فکری مبلغان می‌شود./937/203/ب2

ارسال نظرات