۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۴۳۹۷۵۰
المنار فلسطین گزارش داد؛

همکاری‌های عربستان و رژیم صهیونیستی برای حذف مقاومت لبنان و فلسطین

منابع ویژه اطلاعاتی از همکاری‌های گسترده عربستان و رژیم صهیونیستی برای حذف حزب‌الله لبنان و ایجاد فتنه خونین داخلی در نوار غزه خبر می‌دهند.
المنار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از تسنیم، منابع ویژه به نقل از گزارش‌های اطلاعاتی به نشریه المنار چاپ فلسطین اعلام کردند که برخی گروهک‌های اطلاعاتی سعودی در عرصه لبنان فعال هستند که مأموریت آنها تجهیز رژیم صهیونیستی به اطلاعاتی از مقاومت لبنان است. این گروه‌ها در چارچوب فعالیت‌های امنیتی روزافزون بین رژیم تکفیری وهابیت سعودی و رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کنند.

 

این منابع می‌افزایند که گروه‌های مذکور ارتباط مستمری با فرماندهی شبه نظامیان وابسته به سعد حریری رییس جریان المستقبل در لبنان  و سمیر جعجع رییس حزب نیروهای لبنانی دارند و از سوی ریاض تأمین مالی می‌شوند. این گروه‌ها پشتیبانی لازم از گروهک‌های جاسوسی عربستان در مأموریت بر ضد حزب‌الله لبنان را دنبال می‌کند.

 

براساس گزارش مذکور، اتاق عملیات جاسوسی این گروه‌ها در داخل سفارت عربستان قرار دارد که بر مأموریت این گروهک‌ها نظارت کرده و به دنبال جذب مزدوران جدید برای استفاده از آنها در صورت بروز جنگ بین رژیم صهیونیستی و حزب‌الله است. گروه‌های مذکور همچنین آماده‌سازی خود جهت عملیات انفجارهای تروریستی در عرصه لبنان در چارچوب طرح‌های تروریستی سعودی-صهیونیستی برای بی‌ثبات کردن عرصه داخلی لبنان و تهدید بر ضد حزب‌الله را دنبال می‌کنند.

 

منابع مذکور تأکید دارند که رژیم آل سعود با صهیونیست ها متحد شده و به همراه این رژیم وارد جنگ ها شده و خدمات اطلاعاتی در درگیری احتمالی آینده با حزب‌الله به تل‌آویو ارائه خواهد کرد. بر اساس این گزارش رژیم آل سعود برای ایجاد فتنه خونین در نوار غزه برنامه‌ریزی می‌کند ، به گونه‌ای که از رهبران جماعت اخوان المسلمین خواسته است تا حماس را برای توقف مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تشویق کنند و به جای آن گروه‌های مسلح در نوار غزه از جمله جهاد اسلامی را هدف قرار دهد. عربستان این موضوع را به عنوان هزینه‌ای برای حمایت و تامین مالی حماس مطرح کرده است./847/ب102/د

ارسال نظرات