۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۴۳۹۹۰۰
هنیه:

امیدواریم انتخابات منجر به بهبود اوضاع سیاسی فلسطین شود

نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که جنبش متبوعش زمینه برگزاری هرچه بهتر انتخابات شهرداری ها در نوار غزه را فراهم می کند.
اسماعیل هنیه

به گزارش خبرگزاری رسا، اسماعیل هنیه شامگاه روز گذشته، در مراسم ازدواج دسته جمعی 330 نفر از جوانان فلسطینی در بیت لاهیا در شمال نوار غزه تحت عنوان "شادی و خوشحالی در میان محاصره"، ابراز امیدواری کرد انتخابات شهرداری ها و شوراهای محلی در نوار غزه مقدمه ای برای برگزاری انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان و مجلس قانونگذاری باشد.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هنیه همچنین ابراز امیدواری کرد که این انتخابات سرآغازی برای پایان حالت رکود سیاسی در فلسطین و مقدمه ای برای برگزاری انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان و مجلس قانونگذاری و شراکت ملی حقیقی تمامی گروه های فلسطینی باشد.

 

وی افزود که حماس با ورود به این رقابت می خواهد این شعار که " دستی می سازد و دستی مقاومت می کند" را محقق سازد و در زندگی سیاسی فلسطینیان نیز توازن برقرار کند.

 

از سوی دیگر، اسماعیل هنیه تاکید کرد که به رغم خوشحالی صدها نفر از برگزاری مراسم ازدواج دسته جمعی در بیت لاهیا در شمال نوار غزه، صدها نفر هم هم اکنون در زیر زمین در حال آماده سازی خود برای آزاد سازی قدس هستند./847/ب102/د

ارسال نظرات